Jag Önskar....

Önskar mig en tidsmaskin...
Önskar att saker och ting skulle vara lite annorlunda...
Önskar att det som hände aldrig hände just då...
Önskar att du kom in i mitt liv vid en annan tidpunkt...
Önskar att du inte är så perfekt och underbar som du verkar vara...
Önskar att jag inte skulle vara så fast...
Önskar jag slapp tänka på dig dygnet runt...
Önskar jag slapp drömma om dig och vakna av besvikelse att det var en dröm...

Det jag önskar mest av allt är att mina Önskningar ska gå i uppfyllelse..



Att önska och vilja är en sak, verkligheten är en helt annan värld. Men å andra sidan så är ingenting omöjligt. Man ska aldrig säga aldrig för det inträffar när man minst anar det.. Vad vore livet utan önskningar och förhoppningar.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja, det är faktiskt jobbigt att man hittat en klänning så här tidigt. Kunde ju inte låta bli att snegla i de där fina katalogerna jag fick från bröllopsmässan... Får se vad jagkänner när jag har provat en liknande modell.. jag kanske inte passar i den!?! Det kommer bli spännande å se nästa vecka =)=)

2007-10-12 @ 21:31:17
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0