Har Ingen Rubrik...!!!

Veckorna bara flyger förbi och nu är det helg igen, det är helt sanslöst. Jag hinner inte med. Helt plötsligt är det måndag, sen wooops är det fredag likafort. Har inte varit ute på evigheter, kommer knappt ihåg vad sprit smakar. Hahaha. Men det har faktiskt varit skönt med hemmahelger. Bara chilla och myspysa framför tvn och soffan. Har inte varit ute och festat och druckit sen tisdagsklubbens avslutning. Och det var väl i början av augusti eller något tror jag eller?? Hm.. Vi drack ju vin för tre veckor sen och blev lite snurr i skallen men det räknas ju inte riktigt. Det var myspys med film och chilla, så det var ju sällskapsdricka och inte festdricka.. =))

Igår var det softish hemma hos mamma med film och sånt. Kände mig dock lite ensam men ja det var skönt. Idag/Inatt ska jag jobba som vanligt.. Orkar verkligen inte.. Vill bara vara hemma och gris.. =///

Har en tomhet inom mig just nu som inte går att förklara. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska ta mig till riktigt. Jag vet egentligen inte varför jag mår så här. Jo jag vet om jag gräver, men jag tror att jag är för rädd för att gräva djupare och verkligen få reda på varför. Innerst inne vet jag varför, jag förtränger det bara. Och hoppas på att det ska bli bra snart igen. ALLDELES snart.



- DU är tomheten inom mig. Varför måste det vara så mkt problem runt omkring? Varför måste alla lägga sig i alltid? Varför måste folk alltid ställa till det för mig? Varför måste allting alltid jävlas med mig?? Varför jag?? Varför varför?? Jag ville inte, jag orkar inte, jag skiter i det!!! Jag vill att allt ska vara bra! Jag vill spola tillbaka tiden till den första kvällen! Jag vill att det ska vara jag och du! Jag vill vara lycklig igen! Jag vill att du ska fylla ut tomheten inom mig!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0