♥Födelsedagen...♥

I torsdags fyllde jag år.. Wihhiiieee.. Det var lätt den bästa födelsedagen jag har haft i hela mitt liv faktiskt.. Vart enda år jag har fyllt år så har det alltid varit någonting som har hänt som gjort att det har varit en skit födelsedag.. Men detta året var det perfekt.. egentligen var det inget speciellt som hände eftersom jag ska inte firas förrän nästa helg för jag jobbar denna helgen.. Så allting kom som en överraskning och allting kändes bara så soft och så sjukt bra.

Det började med att jag fortfarande var vaken när klockan blev tolv.. Blev bombad med sms och mobilen ringde och det skrevs grattis på msn.. Det var folk som jag inte har pratat med på jättelänge som inte ens bor här som kom ihåg min födelsedag.. Och det gjorde mig så sjukt överraskad och glad.. Gick och lade mig strax vid ett tiden typ.. telefonen ringde lite då och då.. Det var ju torsdag så det var ju utekväll i stockholm o sånt så det var ju galningar som ringde och sjöng med världens ofinaste röst.. Men vackert var det..hahaha.. Nämner inga namn.. hahaha..

Klockan ringde vid fem och dödstrött var jag.. Knappt sovit nånting.. Skulle iväg till kursen i Malmö och banka in lite mer drinkar.. Som om hjärnan inte redan var fylld med sprit information typ.. hahaha.. Hade så sjuuukt ont i min mage.. =/// Telefonen fortsatte att ringa.. Vid lunchtid ringde det och en kompis bad mig mötas för att hämta en present.. När jag kom fram var det en fet bukett med rosor.. Blev helt chockad.. Skulle varit hundra rosor men eftersom floristen inte kunde binda hundra rosor i en och samma bukett så tycktes det att det inte skulle bli fint med två bundra buketter så det blev "bara" femtio rosor.. Aww sååå sjukt sött.. Sen anlände ytterliggare en fet bukett som var hundra rosor.. blommor blommor blommor.. Men jag älskar ju rosor så det var bara toppen på snoppen..hahaha..

Halvan bombade mig hela dagen och undrade när jag kom hem till mamma.. Hade sjukt ont i magen så jag stack hem tidigare än planerat.. När jag anlände nedanför mamichullo så var hela tjejligan där.. Sara och Johanna såg helt luriga ut och hade en massa saker.. Fattade ingenting.. Jag snubblade över alla mina rosor och av de fick jag en till..hihi.. Sen gick vi upp till mig och skulle fika.. Då hade de bakat en jäääättesöt tårta och köpt en massa presenter och sånt.. Sååå övergulligt.. Aldrig har någon gjort ngt så gulligt för mig och totalt överraskat mig.. Det ringde på dörren och blombud var det.. Sen ringde det igen och mamichullo sa det var Jehovas vittne.. hahaha.. Så jag gick ut och var förberedd på att säga nej tack.. Väl framme vid dörren stod en dam och jag lyssnade inte på vad hon sa.. Hörde bara "fru knopp".. Sen sa hon jag har nånting till dig.. Var förberedd på att säga nej tack.. Så räckte hon fram ytterliggare blommor.. Vet inte varför men varenda gång jag får blommogram så blir jag skit rädd, varit med om otäcka saker förut ju.. =/// Frågade henne direkt vem är det ifrån. .Så log hon och sa det står på kortet.. helt skraj kom jag in och frågade om det var tjejerna som fulade sig.. tyckte jag hade fått tillräckligt liksom.. Läste på lappen och där stod alla mina tre namn, ännu mer skraj blev jag.. De flesta vet bara jag heter Nikki Yen och inte Joyce också.. öppnade och det var tre jättestora o fina rosor.. På kortet stod det "Blev inga hundra rosor tyvärr, tog de tre sista. Grattis önskar sockerflingan" Awwwwwwwww.. visste direkt vem det var.. hahaha.. så sjukt sött.. blev helt paff.. Den sista jag trodde skulle skicka blommor faktiskt..

Hel dagen var så sjukt underbar.. Inget speciellt men för mig var det underbart.. Vi fikade och krängde som grisar.. Jag och mina hjärtan på min födelsedag kan det bli bättre liksom..

Vi fulade oss som fan och tog en massa knasiga mobilkort med blommorna och sånt men jag får inte lägga upp de.. haha.. så lägger bara upp de "normala" =))

Vad fick jag?? Humm.. Fick pengar av mamichullo.. Fick en jättesöt espressomaskin.. Highball glas med olika färger till bartendern.. =) Jätte söta espressomuggar.. Choklad o Kåtpiller.. hahaha.. Ja kommer inte ihåg allt.. =)) tack iaf..

image84

Min sexiga tårta bakad av pärlorna..

image85

Den första buketten som anlände som jag blev helt genomsvettig av när jag skulle göra nya snittytor..

image86

Har någon provat de?? Funkar de?? hahaha skojja..

image87

Det söta kortet måste jag bara visa ju.. =)))

Kommentarer
Postat av: apollonia

vad bra att du fick en bra fölsedag ! .. chili e lorenas hund haha :P

2007-10-21 @ 21:09:00
URL: http://teseroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0