Min Bästa Kväll Blev Min Värsta Mardröm...

Längesen jag uppdaterade.. Saker och ting har inte varit som det ska.. Någonting gick väldigt fel och jag kollapsade och trillade ihop igen och såg verkligen inget ljust i livet längre.. Tack vare mycket stöd och hjälp från mina nära och kära så gav jag inte upp.. Förstår inte varför livet alltid ska jävlas med mig.. När jag är på väg upp och det känns bra så trillar jag ner igen.. Har varit med om så sjukt mkt och att det ändå finns saker som förvånar mig och kan skada mig.. Oändligheten tar aldrig slut antar jag..

Fyllde ju år i torsdags förra veckan.. Vi var ute på fredagen på Plysch på Lilla Torg i Malmö där Toni hade Svit 401 fest.. Först var vi på middag på Natalie/Pers Krog i Malmö.. Sen var det utgång.. Tog det ganska lugnt med spriten med tanke på att vi visste vi skulle ut på Lördagen och leta karatefylla.. Sagt och gjort.. Drack lagom.. På vägen från Plysch till Buddah Lounge så träffade vi på några polare.. Så vi stannade till och gick aldrig till Buddah utan vi hamnade på Slagthuset efter många om och men.. Det var någon The Voice fest där.. Musiken var skit bra när vi stod i baren och skulle beställa men när vi skulle dansa så sög musiken ganska hårt.. Kvällen var inte riktigt lyckad men inte helt misslyckad heller..

I Lördags så var det först middag hemma hos mamma med vännerna och sen skulle vi börja dricka och sen ut i Malmö.. Hade bokat bord på Privé.. Vi åt som grisar och drack som törstiga svin.. Fulla blev vi dock inte.. Det var helt sjukt.. Vet inte om det var maten som var ivägen eller va fan det var.. Vi drack verkligen jättemkt.. Det var faktiskt läskigt.. Gjorde en massa goa drinkar och en massa frukt Daiquiri.. Och alla vet att de smakar inte sprit hur mkt man än har i nästan.. Typ en drink var en tia..i ett sånt stort vinglas.. Vi drack o drack o shotta o shotta och ingenting hände.. Inte ens när man reste sig upp för att gå ut och röka snurrade det.. Det brukar det annars alltid göra när man rör sig då jävlar.. Iaf klockan tickade iväg och det var dags att bege sig till Malmö.. Väl framme stack vi först in till Privé och hängde av oss och sen stack vi vidare till Swing Inn för att hälsa på alla kollegorna.. Proppat med folk som vanligt.. Efter Johanna fått sin efterlängtade Grasshopper cocktail så stack vi till Privé igen för att invänta vår Champagne.. Hade tappat bort de andra och ringde som en galning.. Som tur var så fick vi tag på de och de väntade vid bordet.. När jag skulle beställa skumpan så fick jag redan problem där.. Han hade bara en flaska vid hans bar o bla bla bla.. Men det löste sig till slut ändå..

Efter andra glaset champagne då jävlar kom fyllan.. Shiiiii vart kom den ifrån?? Helt plötsligt började alla vingla och blev helt utflippade...hahaha.. Vi tappade bort varann som vanligt.. Jag stod och dansade med Johanna när de andra försvann.. Helt plötsligt öppnade sig min väska och mobilen och nycklar o läppglans trillade ut.. Någon kvick jävel tog min telefon... Så nu är jag telefonlös.. Sen träffade jag någon jag inte skulle träffat.. Och bråkade som fan.. Tårarna sprutade och allting kändes bara skit och mög.. Tappat bort alla och hittade ingen.. Kunde inte ringa heller för ingen telefon hade jag.. Trodde inte kvällen kunde bli värre men man ska aldrig säga aldrig.. Kommer inte gå in på vad som hände men det blev min värsta kväll någonsin iallafall..

Allting svartnade för mig och hoppet om ett bra liv dog.. Men jag ska inte ge upp.. Ska tyvärr göra alla som vill det besvikna.. Den jäveln som orsakade det hela kommer åka dit en dag.. Om inte enligt lagen så What Goes Around Comes Around..

Sen förra lördagen har jag inte gjort så mkt mer än att försöka stoppa tårarna och bearbeta det som har hänt.. Allting har en mening sägs det.. Jag hoppas det kommer något riktigt bra ur det helvete jag fått genomgå..

Under helgen tog vi en massa fina och roliga kort från festen och utgången och på de fina drinkar bartendern moi gjorde.. hihi.. men de ligger ju i mobilen som idioten snodde.. Så det finns inga bilder att se..*tår i ögat*

♥ XoXo Nikki.. ♥


Kommentarer
Postat av: Wysteriia.blogg.se

Åh tack :D Men inte ska du vara avundsjuk, du är ju också jätte vacker :D

2007-11-04 @ 20:46:46
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0