Kan Någon Stoppa/Pausa Tiden???

Okey klockan är liksom way 2 much för att sitta här och kyssas med bloggen.. Jag borde ha dejtat John Blund för längesen.. Men tro att jag varit en duktig flicka och gjort det.. Nej exakt..

Idag har jag irrat rundor som en galen höna.. Hade massor att göra men tiden räckte liksom inte ens till hälften av sakerna.. Ändå vaknade jag tidigt.. Lade mig sent och vaknade tidigt som vanligt.. Försov inte mig som jag förutspådde iaf.. Ska nog inte bli spåtant iallafall..haha..

Vaknade hoppade in i duschen.. Ringde en massa samtal.. Nej inte i duschen utan när jag hade duschat klart.. Helt plötsligt bara sprang klockan iväg.. Jo bokstavligen sprang.. Emina kom förbi och skulle lämna en sak när hon hade lucka på lunchen.. Käkade lunch snabbt ihop sen var klockan aaaaaa panik liksom.. Massa jag skulle göra innan mötet klockan två.. Jag hann iallafall.. Efter mötet skulle jag fixa annat raffs.. Skulle hämta mina exstensionshår som hade kommit och se om de passade kunden.. Absolut perfekta färger.. Tror det kommer bli assnyggt.. Ska se om jag kommer ihåg att ta bilder denna gången.. Är så dålig på att ta kort.. Men det ska bli bättring på det.. Ehhh nej just det min digitalkamera är borta och min mobil blev stulen IGEN... Så ja.. Vi får se.. hehe..

Efter checken med håret så skulle jag passa Zorro, som är Ballos bror.. (min gamla hund).. Saknar Ballo så sjukt mkt när jag ser hans bror.. *tår i ögat* Så idag har det varit hunddagis hos mig.. haha.. Men neaaahh han var såå sjukt snäll.. Gjorde absolut ingenting.. Lyssnade på allt jag sa.. Sååå söt..  Helt plötsligt var klockan redan kvart över nio och han skulle hämtas.. Asså fatta va tiden bara springer ifrån mig.. Nu är klockan redan tio i tolv och jag är inte ens redo för sängen.. Ska liksom snart upp igen.. Men men..

Nu ska jag fixa det sista med lite pappersarbeten.. Sen ska jag dejta John Blund..

♥ XoXo Nikki.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0