Jag Önskar Du Visste Detta..

Efter det som hände mig i Lördags har jag bara lagt dig på hyllan och verkligen inte lagt så mycket energi på det. Det andra hände och jag bestämde att jag skulle verkligen inte orka att tänka på dig också. Jag ljuger om jag säger att jag inte tänkt på dig, saknat dig och velat något annat men det har inte varit så sjukt tungt ändå. De sista tårarna rann för dig när vi bråkade i Lördags. Sen hände allt annat och fler tårar kom och jag önskade att du just då fanns vid min sida för det hade aldrig hänt. Det var nog då som jag vaknade upp och slutade leva i drömvärlden och önska att allting kommer bli bra mellan oss. För det kommer det ALDRIG att bli.

Nån dag i förra veckan drömde jag om dig. Vi var sams igen och var på väg sakta men säkert att lösa allting och gå vidare. Allting var långt ifrån bra men det var bra eftersom vi försökte lösa alla problemen. Du tittade mig djupt i ögonen med dina blåa ögon som jag aldrig kommer glömma. Och jag blev så sjukt glad. Och du sa "Babe det löser sig, vi löser detta ihop. Allting blev för mkt och kom så olägligt men nu har vi genomgått det och det är över". Jag verkligen kände hur glad jag blev. Sen vaknade jag och insåg att det var en dröm. Jag önskade jag kunde somna om och fortsätta drömmen. Eller ännu bättre att det var sant.

Dagen efter drömde jag om dig igen. Jag var gravid och vi skulle ha barn ihop. Allting kändes också jätte äkta. Helt läskigt. Jag verkligen kände värkarna och hur ont det gjorde och jag skrek och krystade. När jag vaknade var jag helt genomsvettig och grät och hade ont i hela kroppen. Hade nog ansträngt mig på riktigt.. Hehe...

Förstår inte varför jag drömmer om dig.. Du har verkligen blivit någon som alltid kommer fastna hos mig och någon jag aldrig kommer riktigt radera till hundra procent. Alla drömmar och försöken att inte tänka på dig är nog min bearbetning att gå vidare. Jag tror jag tacklar det skit bra men i det undermedvetna så gör det skit ont. Jag förtränger det bara. Är rädd att när chocken går över så bryter jag ihop på riktigt. För det orkar jag verkligen inte.

Jag önskar du kunde lyssna på mig och ta in de sakerna jag har att säga. Men jag vet att du inte bryr dig ett skit vid det här laget längre. Kvittar vad jag säger eller gör du tror jag snackar bullshit. Det jag blir så arg över och så ledsen över är att det som orsakade allting från första början var skitsnack. Skitsnack uppstår för att skada och det lyckas alltid. Fattar inte det!!!

Du kom in i mitt liv snabbt och försvann lika snabbt. Men du lämnade ett spår som aldrig kommer att försvinna.

♥ XoXo Nikki.. ♥


Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej tjejen! Jag måste nog ha skrivit till fel, hon hette oxå nikki... Hur är det med dig? Verkar down... men tänk så här "You cannot change yesterday, you can only make the most of today and look towards tomorrow"... lite lik det förra jag skrev... men det är klocka ord! Kram

2007-11-06 @ 19:57:01
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0