It´s To Late To Apologize...

Alla har en stolthet och vägrar att lägga sig ner.. Jag har jävligt mkt stolthet.. Ibland för mkt.. Jag är stenhård och vet jag att jag har rätt så vägrar jag att ge mig... Men sen finns det alltid undantag.. De som man verkligen älskar.. De som finns närmast hjärtat.. För de människorna kan jag göra vad som helst för.. Och till slut blir det att man blir tagen förgivet och överkörd tio tusen gånger.. Om och om igen.. Varenda gång det gör ont säger jag aldrig mer.. Men ändå förlåter jag och får klacksparkar på klacksparkar när jag minst anar det..

Men nu har jag fått nog.. Verkligen.. Jag orkar inte mer.. Nu är det verkligen sista gången.. Ingen ursäkt i hela världen kan få mig att förlåta.. Absolut ingen.. Jag kommer aldrig att glömma iheller..

Måndag idag och jag har inte gjort något vettigt alls känns det som.. Vaknade ganska tidigt och har inte gjort ett skvatt typ.. Hade verkligen ingen ork idag.. Vet inte vad det är med mig.. Måste rycka upp mig..

I lördags så jobbade jag.. Helt kaos var det.. Blodbad på Privé.. Tur man jobbar på Swing inn iofs.. Sen har det varit bombattentat på Slagthuset.. Helt skadat.. Att folk orkar.. Slänga bomber hit och dit för man inte kommer in eller för vakterna bråkar med en..
Men nuförtiden går ju de flesta ut enbart för att hitta sin penisförlängare genom att leta bråk.. Folk går inte ut för att ha skoj längre.. Folk är otrevliga och odrägliga och allmänt äckliga.. Finns inte ens ord att förklara.. Nu när någon stöter till en så istället för att be om ursäkt frågar de om man vill ha stryk fast det var han/hon som råka knuffa dig först eller whatever.. Inte konstigt man fått avsmak på att gå ut helt enkelt..

Imorron så är det en sån "ta-tag-i-saker" dag för mig.. Har massor att göra.. Kommer inte ens hinna med hälften.. Kommer säkert inte kunna somna inatt så jag kommer säkert försova mig.. hehe..

image92


Vad är det för fel på kärlek nu förtiden?? Varför är alla så jävla hatiska och aggressiva??

♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh är du nagelteknolog? :) Jobbar du med det på heltid?

Killen i svart T-shirt är min granne...;) hehe

2007-11-19 @ 22:13:48
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: adlen

ATT det är! Man blir så himla glad! :) Verkligen höjde upp min humör idag efter att ha ahft en kass dag typ :)Nagelteknolg? E du då? FIXA MINA! :D

2007-11-19 @ 23:52:06
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Hehe han är singel iaf men är nog aldrig i skåne tyvärr ;)

2007-11-20 @ 15:03:27
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-20 @ 15:24:38
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0