Imorgon Gäller Det...

Måndag igen.. Shiiit redan liksom.. ehh jag hänger inte riktigt med i svängarna.. I Lördags visade jag mig ute för första gången sen förra lördagen typ.. För jag skulle jobba.. Fick så ont i magen och ångest och faktiskt rädd när jag skulle till Malmö igen för att jobba.. Men vad skulle jag göra liksom?? Kan inte gömma mig hela livet.. Det ska inte få förstöra mitt liv mer än det redan har gjort..

Idag har det inte hänt så mycket.. Haft ont i magen hela dagen.. Känns som om någon vrider mina organ.. Men men det ska väl gå över det med.. Nu vill jag krama kudden och sova men kommer inte kunna sova.. För så fort det är mörkt och tyst så kommer det en massa konstiga tankar och jag kan inte sova.. Men jag måste sova.. För imorgon ska jag dit.. Blev helt chockad när det ringde idag och så sjukt nervös och rädd.. Men det måste ändå göras förr eller senare så bättre att få det överstökat.. *Håller mina egna tummar*

♥ XoXo Nikki.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0