Fel Sida...




Idag har jag vaknat på fel sida.. Allting känns helt fel och allting är allmänt deprimerande.. Jag har bara suttit och funderat på en massa och gråtit en massa.. Sanningen är ju den att vart enda gång det blir bra så blir det tusen gånger värre bara efter ett litet tag.. Och jag är så rädd.. Kommer mitt liv verkligen att ordna upp sig och någonsin bli bra igen?? Just nu vill jag bara gömma mig under täcket och vakna om ett par månader eller år eller kanske tom aldrig mer.. Jag har kämpat och kämpat och kämpat och nu är jag verkligen slutkörd.. Jag orkar verkligen inte bita ihop mer..

Jag ligger på bottens botten och har aldrig känt mig så otroligt ensam...

♥ XoXo Nikki.. ♥

Kommentarer
Postat av: Christian

När jag känner mig såå som du brukar jag lyssna på en gammal doors låt där refrängen går "been down so got damn long that it feels like up to me"
Efter ett par gånger brukar det kännas lite bättre.

Kram och lycka till

2007-11-08 @ 10:09:36
Postat av: Wysteriia

Nä men...:( *skickar en massa kramar*

Jag hoppas att du mår bättre nu i alla fall!

2007-11-08 @ 15:36:03
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Sessan

Hej girl! Bh:n är från www.sexy.se och skorna från www.bergdorfgoodman.com, stövlarna är från Manoloa Blahnik och kostar 1695 dollar!!! De är sååååå snygga, vill oxå ha! PUSS

2007-11-10 @ 15:28:49
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: adlen

åhh, tack snälla vad rart! :) och deppa inte ihop en söndag, utan laga något du tycker om, se en film och unna dig lite trevligheter, alla har vi såna här dagar! :)

2007-11-11 @ 20:20:42
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0