Extreme MakeOver...

Okey Extreme kanske var lite att ta i.. haha.. Har unnat mig själv lite tid idag och pysslat om mig själv.. Har tränat.. Solat.. Fixat naglarna.. Gjort ansiktsbehandling.. Tagit ett skönt bad och skrubbat hela kroppen med peeling för att bli av med den äckliga torra hösthuden.. haha.. Nu är jag babylen.. *mohahaha*
 
Idag vaknade jag typ åtta.. Av att sockerflingan skickade ett sms.. Ögonen orkade inte öppna sig men de ville heller inte somna om.. Så jag gick upp iallafall.. Frös som en jävla idiot gjorde jag.. Varför kan de inte sätta igång värmen här?? Är de helt galna i skallen eller?? Det snöade satan inatt... Kom på att jag hade absolut ingenting att göra åtta på morgonen så jag satte igång min kära laptop och gömde mig under täcket och nördade mig en stund.. hehe.. Sen käkade jag frukost och stack till gymet.. Så skönt det var.. Det var svinkallt ute men ändå soft.. Det var en frisk kyla.. och lite snö på marken.. Mysigt..

Så skönt o träna tidigt ändå, man orkar ju sjukt mkt mer. Tränade som en idiot i nästan två timmar.. Sen fick jag för mig att jag skulle sola.. Sen var jag dödshungrig.. När jag gick till gymet på var det en klarblå himmel. Helt molnfritt. Men när jag skulle gå hem så var det grått.. =((( Kändes som en evighet och gå hem. Kändes som om jag aldrig kom hem.. haha.. Efter maten så städade jag.. Tiden bara flög iväg..

Sen kom Emina en stund och vi satt o snackade lite skit och nörda oss på Facebook. Sen skulle hon hem och jag skulle ut och handla mat. Kom hem och var sugen på att baka. Så det blev två feta. En tigerkaka och en vanlig sockerkaka. Mumsigt.. hihihi.. Träffade på Emma och Johanna utanför Ica.. Så Johanna följde med hem och det blev fika och Csi sen Prison Break.. Kollade inte på Prison Break för jag har missat så mkt från förra säsongen så fattar nada typ.. Surt.. =(((

- På något konstigt sätt så känns det lättare nu. Lättare är fel ordval, för ingenting har blivit bättre och det är fortfarande tungt och problematiskt men psykiskt så känns det ändå lite bättre. Varför vet jag inte? Har faktiskt ingen förklaring. Ingenting har egentligen löst sig men ändå känns det lite bättre. Hur det går ihop det har jag ingen aning. Det finns de få som verkligen bryr sig från hjärtat. Det värmer så sjukt mycket. Speciellt sockerflingan som alltid försöker få mig att tänka på annat och det fungerar verkligen, även om det bara är för stunden så är det skönt för stunden. One day.. One day.. I´ll be back!!

♥ XoXo Nikki.. ♥




Kommentarer
Postat av: adlen

kom ihåg att det alltid blir vad man gör det till. man bidrar till sin egen lycka gumman! :)
tro mig, på den bilden såg ja ut som en knarkare i ansiktet, därför var den tvungen att gå bort =) denna gång iaf!

2007-11-13 @ 03:01:47
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Åh va härligt att sola o fixa naglarna o sånt! :D

Tack för din kommentar! Du e så söt :)

2007-11-13 @ 10:29:59
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Sessan

den app hittar du på min sida om inte annat. adda mig på Gia L...

2007-11-15 @ 12:22:38
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0