Tredje Dagen På Jobb..

Idag är det tredje dagen på jobb. Det känns helt underbart. Kontoret är helt underbart. Kollegorna är skit trevliga. Nästan alla iaf.. =)) Så vi får se hur länge Nikki stannar innan hon tröttnar på detta kontoret också.. Tiden lär ju utvisa allting som sagt.. =))

I Tisdags var det första dagen på jobb. Trött som en anka var jag. Ville ändå inte hem. Så min andra halva åkte in till stan, så jag, gurkan och min andra halva vi stack till Malmö och skulle fika. Det slutade med att vi stannade över och satt på ngt jävla ställe och drack med grabbarna. En annan skulle ju upp dagen efter och jobba. Jag sov typ en halv timme.. hahaha.. Snacka om trött på jobbet.. Skulle vara kvar på kontoret till nio och det kändes som en evighet. Aaaaaaaaaaaa... Men men nu är det över.. Men nästa tisdag är det antagligen favoriten i repris.. haha.. Vi ska nog på Tisdagsklubbens premiär i malmö med grabbarna och jag ska vara kvar på kontoret till nio onsdagen därpå också.. Men men..Konsekvenser man får ta när man vill ut o festa och vet man ska upp på morgonen och jobba.. Men men man lever bara en gång och sova kan man göra när man dör.. Men som Jeppe säger.. Ja precis du lever en gång.. du behöver inte förkorta din livslängd..haha.. Men men.. på två dagar har jag sovit tre och en halv timme.. borde vara DÖD nu men jag lever fortf. =) Jajja vi får se.. Fredag imorgon iaf.. Vad händer då då?? hm.. lär vi märka.. Antingen blir det Malmö eller så kommer jag säkert däcka direkt efter jobb.. Snyfta.. Vi får se om vi hittar Nikki i malmö imorron också då då. =) Kan ju lika gärna flytta dit och pendla till hbg för jobb istället..haha.. Nåja..

Fick äntligen träffa min snygga bachelor i tisdes.. I nyktert tillstånd.. och ja han är fortf. as snygg.. =)) Helt oväntat och egentligen skojjade vi bara men vi åkte och hälsade på honom..hehe.. Han var såå mega goo..mega mysig.. allt allt allt.. rak på sak..haha.. helt plötsligt låg vi och kramades i soffan och fråga mig inte hur det gick till.. allting kom som en chock så jag har minnesluckor.. det värsta är att det hände innan vi började dricka.. Nåja.. Synd han skulle jobba så brudarna fick sticka till dem andra grabbarna och ja fick inte med mig bachelor..snyft..
Just nu finns det en jätte stor rädsla inom mig.. Jag vägrar att erkänna det.. Men jag ser spåren som ger mig en deja vu från när jag träffade Jeppe.. Jag föll PLADASK första gången jag träffade honom.. allting hände jätte fort.. och efter nästan tre år har jag samma känslor för killen men har lärt mig att leva med det.. Är rädd att det är samma sak med bachelor just nu.. Vilket absolut inte får hända bara.. han är as snygg och helt underbar.. Alltng klickar så jävla bra fast vi knappt känner varandra.. Vi har redan hunnit bråka.. haha.. och blivit sams.. vi kan prata om allting.. ja asså det är helt sjukt.. skickar tusen sms till varandra fast han hatar sms.. som sagt det är helt jävla skadat.. påminner så jävla mkt om Jeppe så det finns inte ord för det bara..

Jag tappar andan varje gång jag tänker på honom.. Fjärilar i magen när jag hör mobilen för jag vet att det är han som messar mig.. för oavsett vad han gör så svarar han direkt.. känner mig som ett barn med godispåsen på lördagskvällen så fort tanken om honom dyker upp eller han hör av sig.. Jag tom blev svartsjuk idag när han berättade en sak.. jag som aldrig blir svartsjuk oavsett vad.. vad fan håller på att hända med mig?? inte igen?? det har hänt en gång och det får räcka.. jag har jätte svårt att falla men när det verkligen känns rätt så är det pladask direkt... det är skit hemskt..känner inte igen mig själv detta skrämmer mig så jävla mkt..

HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



- När du dyker upp i mina tankar så bultar mitt hjärta tusen ggr snabbare än vanligt.. Fjärilarna i magen bara växer och växer.. Du blir mer och mer underbar för varje dag som går.. Jag tänker på dig konstant.. Det är helt skadat.. Jag känner inte igen mig själv.. hade jag fått välja hade jag velat ha dig vid min sida varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund, varje ögonblick. Vad har du som är så speciellt som jag fastnade för DIREKT?? Jag vill inte detta för jag klarar inte av det psykiskt. Jag vill ur detta HÄR och NU.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

definitivt som komplimang :D hahahaha stenkul jo ! jag minns inte riktigt klickade runder lite så hittade jag dig :)

2007-06-28 @ 22:31:43
URL: http://vikice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0