Tråkig Söndag..

Tjaaaa.. det var längesen man var här inne.. shiit måste börja blogga lite oftare har tappat jätte många läsare..undra varför jag bloggar ju aldrig nu förtiden.. snyft.. har inte tid ju..

Vad har hänt den senaste tiden då då??  Ehm.. jag har flyttat ner min laptop till min gamla gurkvän.. Så nu mera sitter vi och surfar ihop, rökar ihop, äter ihop, dricker ihop och hade dem haft två toaletter hade vi bajsat och kissat ihop.. hahahaha.. Nu mera är hon den första och den sista jag ser varje dag.. Det värsta är att vi kommer att synas ännu mer för på tisdag ska vi börja jobba ihop..AAAAAAAAA Damp... Kommer slå ihjäl varann..?? Neah va fan.. Ingenting kan förstöra.. Vi kanske slåss nångång men det går över.. Fan vi har känt varann sen dagis.. Miiip miiip..

Onsdag för två veckor sen flyttade jag ner min laptop till henne för vi skulle söka jobb ihop. Dumpade iväg säkert tjugo mail. Fick avslag på enbart ett.. Det fick mig o tänka varför jag inte har sökt jobb tidigare?? har gått arbetslös sen februari..Men det har varit ganska skönt.. har hittat mig själv lite granna.. tappade mig på vägen efter allt som har hänt.. Dem här månaderna o glassa rundor det behövde jag verkligen.. på Torsdagen när jag var hos min gamla revisor och skulle fixa dem sista papperna så ringde mobilen konstant.. han undrade nog vad jag sysslade med..haha.. var alla som ville boka arbetsintervju.. skit skoj var det.. Så jag och gurkälsklingen hade hela veckan efter fylld med intervjuer.. På fredagmorgon fick jag en intervju och självklart tog jag med gurkan på ett bananskal.. Vi fick jobbet och började på måndag.. Hade utbildning måndag och tisdag.. där vi hade utbildning skulle vi inte jobba utan vi skulle jobba på det andra nya kontoret i stan.. vad händer jo vi trivs som fan på det gamla kontoret och ville inte jobba på det nya...

Som jag har sagt sedan jag var liten jag tänker aldrig stanna på en arbetsplats hur mkt jag än får betalt om jag inte trivs.. funkar helt enkelt inte i längden.. Så efter många om och men snackades det med båda cheferna.. och självklart skulle vår chef bitcha och inte ville oss gå över till dem andra.. nej nej då sticker vi.. men ap jäveln fattade inte vad vi menade och trodde vi skulle stanna sen när jag sa nej nej vi säger upp oss så tappar han nästan sin långa fula äckliga haka.. Jävla VD apa ful som stryk var han eller ÄR han.. Ljög gjorde han osså.. Klart vi hade fått gå över till dem andra vi hade inte skrivit på några papper än ju.. Jaja whatever.. Allt ont för med sig ngt gott..

Samma dag som vi sade upp oss så kom min andra halva in till Malmö för vi skulle fika o mysa.. Stack o beställde resa till magaluf men nu känns det som om hon inte kan få semester.. vilket suger så jävla hårt..
När vi satt vid kanalen och käkade glass så ringde mobilen.. Vem fan är detta tänkte jag.. Jo det var Chefsjobbet jag sökte i stockholm.. Ett nytt kontor som ska starta i stockholm under hösten.. mer än så får jag inte avslöga eftersom dem inte har startat det än.. Trodde aldrig dem skulle höra av sig ens.. Var en rolig grejj.. Fick reda på att alla andra som sökt och fått intervju är 30+ och har värsta utbildningarna.. Jag har inte ens gått ut gymnasiet.. men han sa att mina erfarenheter säger mer än några betyg.. blev väldigt glad.. även om jag inte tror jag kommer få det jobbet så är bara det att dem ringde o intervjuade mig..bara det betyder mkt för mig.. för han sa själv hade du inte varit intressant hade jag inte slösat tid på att höra av mig.. WIIIEEEEE...

Sen kom jag på att jag skulle ringa en annan chef om intervju som jag hade tackat nej till.. Ringde och sa som det var.. han var snäll.. han gav mig en chans till.. då bad jag gurkan ringa efteråt.. vi fick intervju i fredes.. precis när jag hunnit innanför dörren så ringde han och sa "Tjena Nikki jag vill ha dig på tisdag" sen blev han tyst och skratta oj det lät kanske lite fel men ja jag vill du ska komma till kontoret och börja på tisdag..haha..riktigt nice.. gurkan fick också jobbet självklart.. haha.. känns som om vi mer o mer blir likadana nu.. gurk jävel... Så på tisdag börjar allvaret för nikki igen.. usch usch.. men men.. kan inte glassa runt hela livet..
















RULLA NER OCH TITTA PÅ GURKAN PÅ EGEN RISK...... Hahahhaa







































image29
image28
image27
   

Detta är gurkan.. Snyggaste bilderna ever.. hahahaha..  Ja ni får skylla er själva.. Mardrömmarna står inte jag för..

På sista bilden ser det ut som om gurkan har örhängen men det har hon inte.. Det är hennes handsfreee.. Gurkan hänger inte riktigt med i modet med örhängen men handsfree har hon.. men ingen mobil eller mp3.. utan bara en sladd.. men som sagt alltid en början.. hahaha..skojjja..love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0