Shopping på hög nivå...

Det var verkligen längesen jag var ute på shoppingrunda.. En rejäl en asså.. =))) Det var askul.. Bestämde på tisdag kväll att vi skulle åka till Nova Lund.. Åkte ganska tidigt på morgonen för att hinna med allting eftersom jag skulle till frissan på eftermiddagen...
Först hittade vi inte ens dit.. hahaha.. körde åt andra hållet och då hittar inte jag.. Körde in till centrum o irrade.. sen frågade vi två gubbar som visade oss en helt konstig väg.. vi körde "fel" från deras beskrivning men det roliga var att vi hittade iaf.. och den vägen vi körde först var egentligen rätt om vi hade fortsatt rakt fram istället för att göra en jävligt onödig u sväng..hahahaha...
Först hittade jag ingenting o gasten handlade en massa.. men sen var det min tur o plocka på mig en massa saker.. hiihi.. Hittade allt från himmel o jord.. för nårra tusen får man ganska mkt onödigt.. *snyft* Det viktigaste av allt var en klänning eller nånting att ha på mig på Alizzas dop och på Saras student.. Men köpte jag någon klänning till det eller hittade jag ngt till det??!! Nej precis.. ALLT förutom det jag behövde hittade jag och köpte jag.. Hade faktiskt lite ångest efteråt.. Men va fan det var skoj.. hahaha.. O mysigt hade vi.. o VARMT var det..

Sen blev jag avslängd i Helsingborg för att fortsätta vidare till frissan.. Färgade min utväxt.com toppade det och gjorde ännu ljusare slingor... Knappt min egen pappa känner igen mig.. På Fredag ska jag sätta i exstensions.. Har egentligen redan rätt långt men vill ändå ha.. onödigt men fint.. hihi.. saknar mina lockar.. När jag gick in till knutan för att hämta pengar stötte jag på min kära Desiré.. Gud har inte sett henne på flera månader och fy i helvete vad jag saknat henne.. Det första hon gör är att krama mig jääääättehårt och pussssssa mig.. Sen säger hon: Nikkiiii..Du har utväxt.com.. Du har inga ögonfransar längre och dina naglar måste du gå och fylla på snart.. Du ser ut som ett skabb.. Titta inte bakåt för där står ditt gamla ragg.. Du är inte vacker idag som man är van vid att alltid se dig.. Alla som älskar mig är alltid så ärliga och snälla.. hahahahahaha.. Men det var sant.. jag var inte snygg nånstans den dagen..haha.. men va fan då.. skulle till frissan ändå.. palla göra vid sig innan.. hahahahaha.. =))))

image15

Jag och Johanna skiiit onyktra på Class.. Kommer inte ens ihåg att dem fotta..*S*


På kvällen var vi så rastlösa att vi åkte in till Ängelholm och skulle mysa.. haha.. skulle hälsa på min kära Desiré som skulle jobba.. Men hon hade så mkt o göra så jag missade henne trots allt.. *snyfta* Men vi fick iaf en mysig stund i ängelholm.. hahahaha.. *Knasig resa*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0