Saker & Ting Är Inte Alltid Som Det Verkar...!!!

Är så trött på att alltid få skit för saker o ting jag inte har gjort... Denna gången är det ju bara ren skit snack och hitte på.. Jag har inte ens tänkt tanken på att förstöra för jag skulle vara intresserad.. Vet inte ens vart allt kommer ifrån.. Först var det en dum fyllegrejj men sen visade sig att det fanns visst då saker i luften...

Detta är inte första gången.. Det är konstigt att det fortfarande förvånar mig.. Jag har inte umgåtts med tjejer på jätte länge pga att det alltid uppstår problem förr eller senare.. problemen är egentligen grundlösa.. alltid ngn som vill förstöra sen blir det värsta händelserna.. och det är alltid killar inblandade.. alla tjejer säger så lätt: Jag skulle aldrig låta en kille förstöra en riktig vänskap men när det väl kommer till kritan så är det svårt att hålla det man har sagt..

Jag har aldrig förstått grejjen med att välja en kille före vänner... Killar kommer och går men riktig vänskap består..
Får alltid problem med någon så kallad tjejkompis för att antingen vill hon ha min kille eller så anklagar hon mig att jag vill ha hennes kille.. Skulle aldrig få för mig.. har alltid sagt att ja aldrig skulle kunna röra ngn som en polare har haft..dessvärre inte förstöra ngt bara för jag vill ha honom.. aldrig i hela mitt liv..

Saker och ting kan vändas o vridas som det vill.. Det är ganska sjukt..


- Jag släppte in dig i mitt hjärta väldigt snabbt och verkligen trodde på dig som en sann vän. Redan första gången jag var med dig hade jag sjukt roligt. Vi har aldrig haft tråkigt. Alla våra stunder har varit speciella. Vi har alltid hittat på sjuka saker som man skrattar åt efteråt. Jag trivs med dig som fisken trivs i vattnet. Varenda gång såna här situationer har uppstått där jag är anklagad för ngt jag inte har gjort har jag bara struntat i det, för om ngn som ja tror är min vän anklagar mig för ngt sånt så är personen inte värd min vänskap o min tid. Men jag har försökt o försökt. Du sa att allting var bra att du tyckte om mig och att ja visste det. Men nu vette ja fan vad ja ska tro. Du är inte dig själv när du pratar med mig. jag hade lika gärna kunna skita i allting men nånting säger mig att jag inte ska det. Jag blir tårögd av att bara tänka på det. Vi bestämde vi skulle ha den bästa sommaren någonsin ihop. Vi skulle göra allting ihop. Allt sjukt som bara vi kan göra. Vad ska hända nu då? Ska allting bara rinna ut med tiden?? Easy come easy go men va fan är detta missförståndet verkligen värt det?? På bara dem här månaderna har vi hunnit göra så mkt ihop. Vi har varit glada och ledsna ihop. Det var jag och du mot resten av världen. Men nu då??? Är jag ensam igen?? Jag fattar inte att du inte kan fatta att jag aldrig skulle kunna göra en sån sak mot dig.. inte ens tänka tanken.. Jag har gjort allt för att det ska bli bra mellan er och önskar er allt gott.. Hur fan kan du tro att jag nu vill förstöra?? Du var en del av mitt hjärta och jag älskar dig sjukt mkt.. Varför skulle jag vilja skada dig?? ALDRIG!! Inte ens under pistolhot, för då hade jag hellre tagit skottet själv än att förlora dig!! Och ända från första början har jag talat om för dig att jag säger inte saker jag inte menar. Springa runt o säga jag saknar dig och jag älskar dig till allt o alla utan att egentligen mena det.. vad är det för mening? har aldrig förstått det..

Men som sagt. All Good Things Comes 2 An End.. Sooner or later..




Tag dig tid till att läsa detta.

Två resande änglar kom till en rik familj för att
övernatta. Familjen var hänsynslös och de fick inte sova i ett
gästrum. Istället placerades de i ett rum i en kall källare. När de
skulle lägga sig såg den äldre ängeln ett hål i väggen och lagade
det. Då frågade den yngre ängeln varför hon lagade hålet. Hon
svarade: ?Saker är inte alltid sådana som man tror.?

Nästa natt övernattade de i ett fattigt hus. Snälla
husvärden delade sin middag med dem och de fick sova i deras sängar för att vila
sig ordentligt. När de vaknade nästa dag såg de husvärden och hans fru
gråtande. deras enda ko låg döende på ängen.
Den yngre ängeln var verkligen arg och frågade den äldre
hur hon kunde tillåta att någonting sådant kunde hända. Den elaka
husvärden hade allting och du hjälpte honom ändå. Trots att den andre
hade väldigt lite, delade han det med oss och du tillät att hans
enda ko dör. Den äldre ängeln svarade: ?Saker är inte alltid sådana som
man tror.?

När vi var i den kalla källaren såg jag att det fanns guld
i det hålet så jag lagade det för att han inte skulle kunna hitta guldet,
eftersom han var så girig. Förra natten när vi sov i det fattiga huset kom
dödens ängel för att hämta husvärdens fru, så jag gav honom
kon istället.? Saker är inte alltid sådana som man tror.

Någon gång händer det saker som man är olycklig över. Tro
att varje sådan händelse är till din fördel. Med tiden
kommer du att få veta..
Några människor kommer snabbt in i våra liv och snabbt
försvinner ur våra liv. Några människor blir våra vänner och stannar länge i
våra liv. De lämnar vackra spår i våra hjärtan.
Vi blir aldrig mera som vi varit, eftersom vi lärde känna
en god vän!
Igår är historia. Imorgon är en gåta. Idag är en present
och därför heter det nutiden. Lev och njut i varje ögonblick!
Ta den lilla ängeln och var rädd om den. Han vaktar över
dig.


Just nu är någon väldigt stolt över dig.
- någon tänker på dig
- någon saknar dig
- någon vill prata med dig
- någon vill att du inte har problem
- någon är tacksam för din hjälp
- någon vill hålla din hand
- någon vill se dig lycklig
- någon vill ge dig en present
- någon älskar dig
- någon beundrar din styrka
- någon behöver din axel
- någon behöver att du skickar den här ängeln till
honom/henne!



Tänkvärda ord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0