R.I.P Duva...

Längesen jag bloggade. Är ju expert på att skjuta fram på saker och ting som ska göras. Men NU måste det ske en förändring. Och det snarast. Eller ja NU.. haha.. Grrrrrr...
 
Kommer inte ens ihåg vad jag bloggade sist.. Jo jag var sjuk eller??? Satt och höll tummarna om att jag skulle bli frisk så det skulle bli utgång i Malmö.. Frisk blev ja dock inte men utgång blev det ändå. =)
På fredagen och lördagen skulle det vara rutten karneval här. Brudarna skulle dricka o sånt men ja orkade inte. Spenderade min fredag med Jeppe. Var ju jätte fint väder så vi körde runt överallt o ingenstans o bara glassade rundor. Efter vi hade käkat på andra sidan stan så var jag sugen på glass. Jeppe sa ja men där är ju en glasskiosk.. NEJ JAG SKA HA GLASS FRÅN SOFIEROKIOSKEN. Som låg på andra sidan där vi befann oss. Men som alltid får jag min vilja fram. =))) JAG fick köra den nytvättade bilen och äta glass. (Har inget körkort jag vet) Lite busig får man vara ibland.. =)) Sen fick ja köra en sväng.. Körde till Skälderviken i Ängelholm o sen gick vi en sväng på stranden.. Sååååå underbart vackert.. Får ju inte glömma o nämna att Nikki körde på en DUVA... Snyft..

R.I.P Duva..


Sen var det dags för Jeppe o droppa av mig hemma hos mamiichullo för han skulle ut.. Körde som en galning och på raksträckan efter rondellen fick vi puntering.. Jag dog av skratt.. Jeppe helt förtvivlad.. Jag kan fan inte ha punka det är punkteringsfria däck på min fucking M6:A.. Nikki får alltid otur med dig.. Såååå sant..det var punka.. PGA MIG.. När det var Sam´s dödsdag så messade ja Jeppe när han var på väg från träningen.. Han missförstod mitt mess och trodde jag skulle ta livet av mig.. Så han fick lite panik och körde på ngt man inte skulle köra på.. *OOOPS* Så när han lämnade in bilen skulle dem svetsa dit ngt och det blev för mkt så varenda gång bilen studsar så skar den in i däcket. Så hela däcket var liksom avskuret på ena sidan.. så det var ingen liten punka..hahaha.. Som vanligt så är Skadeglädje den sanna glädjen.. Nikki skrattade ihjäl sig och Jeppe blev skit sur.. hhahaha.. Satte mig på motorhuven och fick jätte ont i magen så mkt som ja skrattade så jag höll för magen samtidigt som tårarna sprutade.. Det stannade en massa bilar som vi fick skicka iväg för vi hade redan hjälp på väg.. När mina tårar sprutade som mest av allt skratt så stannade två bilar.. Då hade ja huvudet nere o höll för magen för ja hade såååååå ont av allt skratt.. Så kom den ena killen fram till mig när ja tittade upp sa han: Men lilla gumman det är ingen fara det är bara punka.. Varför gråter du.. Jag gråter inte sa jag.. Jag skrattar åt.. åt.. åt..försökte hitta Jeppe men han hade stuckit in bland buskarna för att pissa eller ngt så killen trodde jag var dum i huvet o hitta på säkert..hahaha.. En störd brud som garvar o bölar för punka helt ensam..haha.. Som vanligt är jag såååå himla bra på att hitta något bra ut det dåliga... Hittade en chipspåse i bilen så ja satte mig på motorhuven och krängde chips i det fina vädret tillsammans med myggorna.. hahaha.. såg lidde sjukt ut.. men va fan skulle ja göra?? Gråta?? Neah..hahaha..

Väl hemma hos mor så ringde ja brudarna och dem var fulla som svin.. Ville inte gå ner o dricka för jag var ju inte frisk.. Skulle ut på lördagen jue.. =)) Ringde Jeppe o fråga om han hellre ville dega med mig än o gå ut.. Självklart.. Gasten vände och vi skulle kolla film.. Brudarna ringde o tjata men jag sa nej då sa dem jo men kom ner till statoil o säg hej o ta en cigg det är fem minuter från dig.. Annars kommer vi upp till dig o Jeppe o ja visste dem var skit fulla så jag gick ner och sa hej i en timme typ för dem drog runt mig.. Jeppe blev lite tjurig..snyft..

J: Tar det en timme o säga hej??
N: Nej men ja röka också...
J: Jaha så deeet tar en timme..



haha.. jag är aldrig bra på att rädda mig själv från dåliga situationer när det gäller Jeppe.. Snyft...

Det var min fredag förra veckan... Det var niiiiice väder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0