PartyyyyLördag För Sjuklingen..

På Lördagen skulle jag ju egentligen ha stannat hemma för jag mådde inte alls bra.. Men inte ens 40 graders feber hindrar Nikki från att feeeesta ju..hahaha.. Sagt och gjort.. Vaknade på morgonen och bestämde mig för atta verkligen ta det luuuugnt och inte stressa vilket jag ALLTID gör när jag ska iväg.. Satte mig vid datorn o latade mig lite.. Skulle iväg o sola men fick ju inte liv i Johanna.. Månsson ringde och ville jag skulle mä in till stan o lämna något till fotbollen o sen käka lunch på Väla... Sagt och gjort vi stack.. Åkte förbi Babyland och köpte doppresent till Levanas prinsessa Alizza... Jag och Månsson är ju ingen höjdare på att packa in presenter.. Inte när dem är krokiga iaf..hahaha.. Men men.. Inpackat blev det iaf.. Vi var hemma strax innan tre.. Det ösregnade.. Månsson kastade av mig vid solariet.. Tänkte fusk steka mig innan utgång.. Sen kom jag på att vi skulle ta tåget fem.. hahahaha.. Så vi tog tåget vid sju.. Stressade sönder mig själv.. Skulle hinna med allt innan jag åkte.. Glömde typ halva mig själv hemma..

Skulle på förfest hos Dennis.. Grabbarna hade haft killkväll med middag o grejjor.. söööötttt...
Drack som svampar där.. Spelade kort.. Challe kastade halva kortleken på mig för han förlorade... Grrrrrrrr...
Blev en aning sne i bollen... Dags för Taxi till Choklad.. Lämnade killarna.. Skulle ses sen.. Brudarna Hade saker o uträtta på Choklad..*S* Fick ett V.I.P bord av min kära polare inne på Choklad.. Fylld med sprit.. Vad gör vi?? Jo tömmer.. hahaha.. allting snurrade fett där inne.. Spann mer i min skalle än i dj båset.. försökte dansa av oss spriten lite granna innan vi skulle vidare till privé o möta killarna.. dem var as kalas så ingen svarade.. vi tog taxi dit o hoppades på att dem skulle vara där.. ringde samma taxi chaufför.. han körde oss gratis.. men gratis blev det ändå inte för klantiga jag tappa ju 2000kr i taxin..snacka om surt.. hata mig för det... När vi gick mot kön så stod skit många vakter där.. kört för mig tänkte ja..haha.. snackade samtidigt som vi gick mot kön..Visade mitt leg först samtidigt som ja prata, vakten titta på mig och log och sa ja du vet vad ja ler åt.. men välkommen och ha en trevlig kväll.. niiiiiiiiiiiiiiiiiiice..hahaha..

Killarna var fulla som kastruller.. Dennis kastade runt mig överallt.. döööö ont i ryggen fortf.
När jag tittade mot baren tyckte jag att ja såg en kille ja kände igen..detta är inte sant tänkte jag.. men jo det var det.. sen vände ja mig om.. tyckte ja såg en annan i röd tröja ja kände igen.. bingo.. sen dansade ja vidare.. när johanna vänder mig så står HAN också där.. trodde jag skulle få hjärt attack.. hur stor är chansen att vi hamnar på samma ställe av alla ställen i malmö liksom.. hahaha.. sjukt.. you can´t fight fate.. =)))

När vi skulle ta taxi hem till Dennis så fick ja för mig att ja skulle träffa HONOM istället.. Så ja lät killarna och johanna hoppa av så åkte ja till HONOM.. Väl framme skulle han o hans polare käka så vi satt o snackade.. full som en gurka var jag.. tog en cigg o han kramade om mig.. dem andra skulle på efterfest men vi skulle hem o sova.. vi pussades lite o hånglade helt plötsligt fick ja panik och skrek nej jag kan inte sova med dig ja ska till dem andra.. Hur störd är inte jag på två skalor liksom.. Ringde taxi IGEN.. Ringde Johanna o bad henne gå ner o öppna för mig.. Orkade inte vänta på min taxi så jag snodde någon annans taxi o räckte tunga åt dem..hahaha..
När jag var framme var där ingen Johanna, orka inte stå så ja satte mig pladask ner på gatan o tog en cigg.. såg lidde hemlös ut när Johanna kom o öppnade..hahaha..

Överstörd kväll men sjukt roligt ändå.. Aldrig har vi tråkigt i Malmö...
På söndagen låg vi i soffan alla och dega och snacka om den sjuka dagen..hahaha..

Jeppe hade bokat bord på teaterkatten i hbg klockan sju men ja hann inte hem.. Så fick avboka.. Så surt men han blev inte sur iaf.. skönt.. Åkte hem till mamma o degade framför tvn.. Så kom Sabina en sväng o började snacka om Amadeus kebab.. blev skiiiiit sugen.. Bad Jeppe köra o köpa o komma till mig.. hihih.. sagt o gjort.. sen skulle vi kolla film.. Mys pys.. När han skulle hem så ringde han mig och sa: Gumman ja hittar inte min bil tror nån snott den.. Nikki springer ner i hotpants o linne dööö rädd.. så sa jag är du säker på att du parkerat HÄR och inte DÄR uppe.. Ehh kanske inte..hahaha.. förvirrad eller vad.. Går hem igen o stöter på grannen.. Stackars pensionär tittar på mig så ögonen nästan trillar.. hon trodde kanske jag sprungit runt ute i bara hotpants o linne mitt i natten..hahaha...

För er som inte lärt är så är Jeppe min gamla kärlek och Jesper som jag haft trubbel med någon helt annat.. Två Jespers i mitt liv.. =)))  Eller ja nu finns bara en.. Och det är Jeppe.. Och vi är goda vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0