Nygaddad & Märkt För LIVET!!!!

I Onsdes förra veckan så blev man gaddad. Jag har alltid sagt att jag ska tattuera mig men har aldrig vågat. För några år sedan så gjorde Hank en jättefin tatto till mig som jag skulle göra. Gick iväg till tattogubben och bokade tid. Hade två veckors väntetid. Och när det väl närmade sig så fick jag kalla fötter och bangade.

En dag fick jag och Johanna fnatt att vi skulle boka tid och tatta oss. Men ja fegade ändå men var jävligt sugen. Pratade med Jeppe om det. Tröga jag sa då: Jo om jag ska göra det så ska någon beställa tid och ta dit mig annars fegar ja alltid.  Och han får ju alltid roliga ideer. En dag sa han ska vi åka o kolla tattos i Köpenhamn där han har gjort sina. Ja visst sa jag du ska ha en till ju så vi kan åka o kolla någon dag. Vi bestämde då Onsdag i förra veckan. Sagt och gjort. På Onsdagen när han hämtade mig var han jätte skum. Han små fnittrade hela vägen och ja fattade ingenting. Han försa sig rätt många ggr men jag kopplade inte sammanhanget.

Väl framme gick ja in först. Ut kommer en tjej:
V: Är det du som är Nikki?
N: Ja???*undrar*
V: Ja du har tid klockan två?
N: Ehhh nej det har jag inte.. *Tittar runt för att hitta en annan Nikki*
In kommer Jeppe och säger JA NU ELLER ALDRIG...
V: Jo där har vi snyggingen som har beställt till dig ju...

Jag DOG... Vad ska jag göra tänkte jag.. Dem snackade lite om hans tatto som han ska göra senare... Medans ja bläddrade i nårra pärmar.. Har sagt jag vill ha tassar på magen.. Men alla tassar ja hittade var helt svarta.. asså ifyllda och väldigt små.. Ifyllda tassar ser så livlöst ut tyckte jag..osså tycker jag att dem är så små så på lång väg ser det ut som om man bara har prickar hur snyggt är det..haha.. *Åsikter om allt sa Jeppe*

Hon sa hon kunde rita till mig om ja berättade hur ja ville ha det.. Jag är sämst på att förklara så jag greppa pennan och ritade tassar på mitt eget vis.. Niiice tyckte jag.. Så hon gjorde avtryck på magen.. Tre tassar på höger sida av magen.. Så lite tyckte ja.. gå lite längre upp o fler.. sen tyckte jeppe längre ner o under trosorna..sen lånade ja pennan och ritade tribalstreck.. Sen tittade hon på mig och sa oj var det inte du som var mega feg..
Jag ska inte göra ska bra prova sa jag.. gick iväg till speglen o tittade och gillade det jag såg.. Så smilade Jeppe och sa ja du kan ta fram sakerna för hon kommer göra det det ser jag på henne.. Jag tänkte shit nu eller aldrig. kommer aldrig få samma mönster igen.. Sagt o gjort.. I FINALLY DID IT.. Och fan va jag älskar min tatto.. Fast smaken är ju som baken..hahaha..

Är jävligt glad att vi bad henne bara skugga tassarna och se hur det blev.. Hade ja gjort dem hel svarta hade jag ångrat mig..

Jag hade tänkt mig det värsta så det var inte så farligt.. var inte direkt smärtfritt men det var värt det och ja överlevde--=)))
Trodde det skulle kännas mest vid revbenen men nej det var vid ljumsken o under trosorna.. FY I HELVETE aldrig mer.. Tappar ja färgen så får det vara så..haha.. eller nej kanske inte.. det var värt det..

image16
Detta är min nya tattos....HAHAHHAHA..SKOJJA...Hade varit ngt speciellt iaf..




image18




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0