Imorgon Börjar Allvaret...

Sitter här med min kära laptop och min gurka... Fan vilket liv man har asså.. Va fan gjorde man innan internet fanns??? Den tiden kommer jag inte ens ihåg.. Hur katastrofalt är inte det på två skalor liksom.. Guuuud...

Imorron ska man bege sig till det nya jobbet, det nya kontoret, dem nya cheferna och nya kollegorna. Undrar om denna VD:n är lika ful som min förra?? hahahahaha...

Jag är inte riktigt frisk i huvudet jag vet. Men samtidigt det är inte DU heller för du LÄSER min blogg.. =))
Nåja.. Du älskar mig iallafall det vet jag om.. *Mohahahaha*

Klockan är nu 20.20. Borde bege mig hemåt och städa. Men orkar jag det? Nej.. Men jag måste. Grrrr..

Min mamma sa till mig idag: Du vet att du har bredband hemma va?
N: Ja?
M: Varför är inte din laptop hemma och varför surfar du inte hemma då?
N: Nej men det är roligare och muppa sig med min gurka?
M: Ok pratar ni inte med varandra utan ni bara surfar?
N: Jo vi pratar! =)
M: Genom internet?
N: Ja!
M: Ok du är ju frisk.

Jag har egentligen inget vettigt o blogga om idag?? Återkommer imorron efter jobbet så får vi se om jag stannar eller säger upp mig igen.. hahaha..



image40


Vågen


Juni blir en riktigt romantisk månad. Du prioriterar bort allt annat, dina vänner kan känna sig bortglömda och du visar inte mycket intresse för släkten heller. Det här leder till en del konflikter eller i varje fall gnäll, men det ger dig också en härlig möjlighet att fokusera på kärlek och romantik. Du njuter i fulla drag av de ljusa sommarkvällarna. Är du singel kan du mycket väl hitta en skir romans, och kanske mer. Och har du en partner kan ni hitta till en ny gemenskap.
Bästa chansen: Vädur, Lejon.
Bästa stället: Mitt i staden.
Bästa datumen: 23-24/6.

Som det står på mitt horoskop så är bästa datumet den 23 och 24. Och jag börjar fundera om det verkligen kan stämma? Just den 23:e började jag och en viss person ha väldigt mkt kontakt via telefon. Och ännu värre blev det igår den 24:e. Hela dagen var fulla av sms och snack. HELA TIDEN. Helt plötsligt idag blev det helt tyst???? Har han redan tröttnat eller har det hänt ngt?? Har skickat ett sms men har inte fått ngt svar. Han brukar svara DIREKT. Vill inte skicka fler för han kanske är upptagen och tycker det är jobbigt?? Aaa fy fan sysslar jag med.. Ingenting med killar har jag lovat mig själv ju. Varför kan jag aldrig hålla det????
Men han är så underbar?? Och Speciell?? En snygging som inte är en player?? Finns det verkligen?? eller kör han bara ett spel med mgi?? hm.. Tiden lär utvisa allting.. Antingen kommer jag fortsätta vara glad och fjärilar uppstår eller också kommer jag vara olyckligt kär.. Usch nej fy fan.. Här ska det inte käras ner.. Nu ska jag ut och röka med gurkan sen ska vi möta min halva och vi ska ta en liten kvällspromenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0