Efter Regn Kommer Alltid Sol...

Det sägs ju att allt det negativa bringer med sig något positivt..
Att efter regn kommer alltid solen fram..

Nu har jag haft konstant regn i mitt liv i sex månader och äntligen börjar solen så smått dyka fram...
Har bestämt mig för att denna sommaren ska bli den bästa någonsin...
Den har redan börjat ganska bra...
Igår fick jag fnatt... Satt och sökte jobb som en idiot.. Skickade säkert trettio ansökan... Snacka om fingerkramp..haha..
Men det gav resultat iaf.. Redan idag har jag fått en massa telefon samtal om intervjuer.. skulle egentligen redan på intervju idag men hann inte för jag skulle in till stan o träffa revisorn.. så att det fick bli imorron...

Kommer bli en stressig dag imorgon.. Ska på jobb intervju i malmö imorgon bitti.. Sen snabbt till Klippan för Sara tar studenten.. Men regnar det så hoppar jag.. haha.. Sen ska vi vara hos Sara och sen blir det utgång i stan på kvällen... På Lördag ska jag och mina diamantsnuttar till Malmö och göra stan osäker..haha.. Kommer bli grymt ballt som alltid.. På Söndag morgon blir det dop.. Snacka om en helg fylld med bus och lite sömn.. Men vadå då.. Sova kan jag göra när jag dör.. haha..
Nästan hela nästa vecka är fylld med arbetsintervjuer.. Hoppas det blir något bra iaf som jag vill ha.. Ska alltid hitta en massa fel o bla bla bla... Nåja.. Inte tänka mer på det.. Det som sker det sker som sagt inget o göra åt...


Har precis ätit fläskfilé & potatisgratäng med darling.. Mätt som en ÅSNA är jag.. haha..

Åt Sushi med mamichullo innan idag.. *MUMS* Var sååååå längesen.. Men som Jeppe alltid säger: Du är ingen riktig Sushiätare för du äter bara lax o räkor..

Vadå då hur gott är sliskig bläckfisk på två skalor..hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0