Varning...!!!!

Jaha då var denna dagen slut. Har varit och handlat en massa med mamichullo, slang gurkan och hennes mamichullo. Mysigt, dock inte ösregnet men man kan inte få allt heter det väl? Hahaha.

Hummm... Efter vi hade handlat så stack jag till gymmet och kom hem hungrig som ett jävla svin. Käkade som en jävla gris, sen ringde mobilen, trodde det var halvan, men nej det var videogubben.. Hihihi.. Jävla helvete shit hade glömt att lämna filmen, hahaha. Tog gurkans cykel och cyklade ner som en jävla idiot. När jag kom fram sa han "Nikki du bor i närheten va för jag pratade med dig precis".. Ehh nej men jag cykla som en galning blev nästan påkörd.. hahahha.. Jag i ett nötskal.. skulle ta filmen o lämna innan träningen men tror ni jag kom ihåg det.. Nej precis..

Halvan har precis varit här.. Skrattat och fjantat oss som vanligt.. Fattar inte vart vi får allting ifrån...

Dagen knäppa samtal:
N: Heeeeej...
F: Fan försöker du ta livet ur mig eller??
N: Vaa??
F: Ja fan sysslar du med??
N: Vad har jag nu gjort??*Hjärtat bankar i 290*
F: Du vet mkt väl vad jag syftar på..
N: Neeeej?? Vad har jag gjort..
F: Ja jag kan inte säga det för det finns folk här runtomkring..
N: Jaha har du sett??
F: Ja det har jag.. Du lyckas alltid.. Jag vet inte hur men du lyckas alltid.. *Skratt*

*Fyyyy fan vilket lättnad.. Jag blev skit rädd för jag trodde han syftade på en helt annan sak.. Men det var det inte.. hahaha...Tuuuuuur...*


Idag när jag vaknade så var allting fel ända från början. Datorn strulade.. Dell supporten strulade.. Mobilen hade ingen nät.. Hemtelefonen var död.. Piccaboooo strulade med mig.. Fy fan ingenting var som det skulle.. Men P han sa dagarna som börjar som de värsta brukar sluta ganska bra när allting börjar lösa sig och visst gjorde det det..hehehe..

Har nu fått bilderna som jag tog för ett tag sen som jag bloggade om. Tycker inte alls om de. Ingenting fel på fotografen eller så för att gurkan blev skit snygg. Det var fel på mig helt enkelt. Det var inte min dag. Jag var rädd för kameran eller något. Jag vet inte.. Allting blev fel iallafall. Ångest o se dom.. Men men.. Slänger in ett smakprov.. Hissa eller dissa varsågod..!!!!!!! Me hate it anyway... Denna bilden är den enda jag tycker är lite okey, tänk er då hur alla andra ser ut. hahahaha.. poooor meeee..



image76

image77

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

fin bild :)

2007-07-30 @ 23:28:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: jonna

nej men usch, detta vädret suger!! & nu efter studenten blir de jobb, jobbar nu på ett hotell i Mölle. :) har du också tagit studenten eller?

2007-08-01 @ 11:28:46
URL: http://britzen.blogg.se
Postat av: Sessan

Snygg make up!!! =)

2007-08-01 @ 19:51:23
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0