Våldtagen..

Min msn är så jävla våldtagen blir sååå himla arg... Loggar ut och in ut och in hundra miljoner ggr.. Folk tror jag är dum i huvudet ju.. Skiiit störigt.. Pratar jag med ngn helt plötsligt bara dör jag liksom.. Åhhhh...

Sitter här med min älskade laptop i knäet och är så rastlös att jag borde dö. Har ingen aning om vad jag ska göra, vad kan jag göra? Jo jag kan städa mitt rum. Var ju iväg igår så nu ser det ut som om jag har krigat där inne.Skojjar inte.. Verkligen krigat. Jag som nyligen städade. Borde sätta upp tavlorna i vardagsrummet också efter jag möblerat om. Nåjjaa..En sak i taget Nikki.. hahaha..

Min halva har helt försvunnit idag.. Vart är hooooon?? Snyyfft!!



Gårdagens sööööööta sms:
Ehhh igår så lade jag mig i sängen och kunde inte sova.. Kom och tänka på F så jag skickade ett mess till honom.. och till min förvåning så fick jag ett tillbaka direkt..

N: Hej söt. Kom precis på att tänka på dig så tänkte bara säga sov gott och dröm söta drömmar. Pussas
F: Otroligt tänkte oxå precis på dig gumman =) hehe, fan va skoj, lite coolt, det som kallas öder huh? ska du redan sova? Puss
Sen fortsatte smsandet i typ nästan två timmar innan jag finally deckade.. haha.. Var ju egentligen lättare o ringa men mysigare att smsa ibland.. =))

Godagens "jag glömmer Nikki som vanligt" sms:
N: Eftersom du antagligen glömt bort mig så får väl jag lägga mig och göra det då. Kolla jag ÄR en underbar flickvän, jag ger mig ibland. *räcka tunga* Ville bara säga sov gott och dröm sött. Och att du finns i mina tankar. Varför vet jag inte? Kanske för du är knäpp som mig? Puss honey..
PFX: Nejnej, du är knäppare. Men det är så jag gillar dig..=) Sovgott nu och dröm vackra drömmar. Jag ska duscha och sen däcka i sängen.. Hörs imorron, baby! Kyss!

Dagens knäppa sms från D:
D: *Hon skickar ett TOMT sms*
N: Varför skickar du ett tomt sms till alla mina telefoner?
D: För jag visste inte vilket nr jag skulle skicka till för du har så många men nu vet jag. hihi.. Allt bra med dig gumman?? Puss
N: Kunde du inte skriva det då? Istället för skicka tomma sms?haha??
Hon ringer mig utan svar för jag var på gymmet. Hon messar igen..
D: Mohaha fan va dålig låt på mobilen. Threeee is a magic number. Hahaha. Men men jobbar du o sånt nu eller?? vi får träffas nån dag tycker jag!!
Efter fyrtio minuter:
D: Vad gör du på fredag kväll?
N: haha jävla gast va du har ringt o messat. kunde du inte tänka klart eller? du kunde skickat ett mess istället för att sära på messet som har sammanhang och skicka olika. Onödigt.. =)
D: Äsch va fan jag ringer dig..

hahaha... Lönt o skriva hon ska ringa mig.. jävla knas som alltid.. But me lööööve her anyway..

Dagens sötaste MSN konversation...
N: Hur går det med renoveringen?
B: Jo då men jag får inget gjort när jag sitter här på msn och pratar med dig hela dagen.
N: Sorry för jag stör, ska inte störa mer.
B: Gör du som sagt inte.. Tycker det är betydligt roligare att prata med dig. Om du var här så kunde jag ligga på sängen och prata medan du fixade iordning..=)
N: Medan JAG fixar i ordning?
B: haha. var inte de en bra idé?
N: Jo jag hade faktiskt gjort det för din skull.
B: Åhh va snällt.. =)
N: Rätt kul o måla o sånt så jag hade gärna hjälp dig. Älskar dessutom ordning och reda och när allt är klart.
B: Mmm det gör jag med så därför trivs jag inte nu under renoveringen.
N: Gå och städa då så hörs vi kanske senare gubben..=)
B: Klart vi gör.. =) Du, du är ngt extra gumman, fötterna nere på jorden och speciell på ngt sätt. =) Ibland kanske man har tur trots allt.. =)
N: Jo men du... Gäller nog faktiskt dig också..
B: Åhh nu känner jag mig faktiskt lite speciell. Det kan jag leva på resten av dagen faktiskt. =)

Pussaaa..


Efter ett par timmar:
N: Hallå där.. Hur går det med renoveringen??
B: Hej du.. Njaaee det går väl framåt iallafall.. Varit ute och ätit nu??
N: Jag har faktiskt hunnit med mkt.. Hhiihi..

B: Oj då.. Värst vad produktiv du varit då.. =)) Håller på att spackla i hallen nu.. Döö jobbigt..

N: Önskar jag var där och kunde hjälpa dig som sagt. =)

Vi diskuterar förhållande och sånt.
N: Alla tjejer säger alltid typ jag skulle aldrig låta en kille förstöra en vänskap bla bla bla.. Men till 99.9% som sitter i den sitsen skiter i sina kompisar och väljer killen..

B: Bra val.. =)

N: Neah inte alls.. Killar kommer och går men riktiga vänner består. =) Men det beror ju självklart på situationen. Om jag har bestämt med min pojkvän att jag ska vara med honom hela helgen och min polare ber mig skite i honom för att gå ut och festa så skiter jag självklart i henne. För jag har lovat honom. =)
B: Bra tjej.. =))
N: Jag vet jag är en underbar flickvän.. Göör sååå mkt för den jag verkligen älskar. Den som lykas fånga mitt hjärta, vilket dock inte är lätt.. =))

B: Hehe.. Typiskt att du inte är min då.. =)) Jag har alltid velat ha en lika underbar flickvän som dig Nikki.. =))
Den som säger att du inte är flickvänsmaterial vet antingen inte hur du fungerar eller så har han väldigt konstiga önskemål på sin flickvän..
N: Awww va du är söt.. Nu smälter jag ju.. =)))



Världen är verkligen konstig. Ödet är verkligen konstigt. Jag önskar jag hade en bok där det stod hemligheter om vad som kommer hända mig. Jag önskar jag hade facit. Jag har sagt jag inte tror på horoskop och sånt. För tex alla vågar i hela världen kan liksom inte ha samma. Oftast läser man horoskopet och sen är det psykiskt att man tror på det så mkt att man hittar en situation som stämmer in i horoskopet. Mkt är liksom psykiskt. Men det som har hänt mig är verkligen inte psykiskt.

Läste ett kärlekshoroskop för typ två månader sen. Min lyckodag skulle vara 23 och 24. Det stämde helt perfekt. Det var då Bachelor blev en stor roll i mitt liv.
Här om dagen läste jag Horoskop för Emma. Så stod det att mina största chanser finns just nu hos Lejon och Jungfrun. Tänkte inte mer på det.
Nästa dag jag prata med Emma berättade jag om B.. Hon frågade vilket horoskop han var.. Lejon sa jag.. Är det sant sa hon helt förvånad? Vad tänkte jag. Kommer du ihåg horoskopet igår. Det stod att dina största chanser ligger hos Lejon. Sammanträffande men ganska sjukt..

Någon som varit med om liknande?? Tror ni på horoskop??Spådom?? Tips på vart man kan spå sig??


image59


Kommentarer
Postat av: amelie

prick jaha ;) nej men jag och frida som driver couluer är väl två inte helt normala tjejer, gillar att fota och shoppa och lite sådant :) där fick du dig ett litet smakprov! du själv? vad sysslar du med?

2007-07-18 @ 08:09:14
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0