Upp & Ner, Bak & fram!!

Hela min laptop och trådlösa nätverk är upp och ner bak och fram. Det dör när det vill och det sätts igång när det vill. Störigt?? Joooo tack. Är så jävla sur att det finns bara inte. Hade ju viktiga saker att göra med laptopen och internet heeela helgen. Men neeej den ska ju krångla precis när man behöver det och precis när det är helg och jävla Dell support har stääääängt. Me hate me hate.

Idag har jag fan inte gjort något vettigt mer än att försöka få i ordning på dator helvetet. Han på Dell support fick det att låta så jävla enkelt. Tryck på dom två knapparna så går allt igång automatiskt. JO VISST jag märkte det. Har snart tryckt i sönder knapparna utan resultat. Allting började med att mitt trådlösa nätverk strulade. Han bad mig avinstallera det trådlösa nätverkskortet för att sedan med hjälp av skivan installera om det. Tror ni det funkade sen när jag stoppade i skivan. Nej självklart inte. Allting blev bara fel och fel och fel. Han bad mig göra en backup och sen formatera om hela laptopen för det verkade som det behövdes eftersom så mkt strulade. Han LOVADE alla program som fanns med när jag köpte laptopen skulle finnas kvar. Med andra ord laptopen skulle vara som ny. Lät ju bra för det har jag gjort innan på min stationära dator. Men eftersom det enkla tryck på två knappar inte funka så hittade jag Dell restore shit nånting i datorn jag skulle bränna ut och sen stoppa i och blåsa skiten istället för två knapparna. Sagt och gjort. Blåsa skiten gick utmärkt. Vad händer när jag sätter igång datorn. Hela jävla datorjäveln är TOM TOM TOM TOM TOM. Jag har inte ens Officeprogrammet som jag ju behövde nu i helgen. Hur jävla surt är inte det på två skalor. Det finns absolut ingenting på laptopen nu. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggg...

Jag ska klaga klaga klaga klaga klaga på måndag när han ringer mig. Stackars kille så mkt skit han kommer att få jag loooooooooooooooooovar. Är så jävla förbannad och kommer vara det hela jävla fucking helgen så lämna mig i fred okey om ni inte vill få utskällning i onödan.

Idag är det fredag.. eller ja inte nu längre.. Alla befinner sig på helsingborgs festivalen men i år bestämde jag mig för att bojkotta den. Ska ha en lugn helg med film och mys och bara sooooofta och rensa mig själv.

Klockan är snart ett och jag kan inte sova. Funderar på att baka cupcakes igen.. haha..



-All I want is you right now. I wan´t you to come home and be with me. I want everything to be alright. I miss you.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Nej, jag menade inte hur det kändes att vara "blond" som person. Mer att "såg det naturligt ut"? Jag vet inte... tihi, skorna var billiga! Värsta kapet! ha en bra helg du! KRam kram

2007-07-28 @ 17:03:03
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Anonym

En vän är någon som förstår ditt förflutna, tror på din framtid , och accepterar dig för den du är idag !!

2007-07-29 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0