Tro På Det Övernaturliga??

Asså jag har ju alltid varit den som sagt att jag inte vet. Jag kan inte säga att jag inte tror på det övernaturliga och inte heller att jag tror på det. Så jag ligger väl mitt emellan. Hehe. Men idag hände en jätte skum sak, eller ja nästan nyligen faktiskt.

Käkade middag med gurkan min hos mig, sen tog jag med laptopen hem till gurkan. Laptopen var inte på, locket var nere och datorn var avstängd. Satte laptopen på hennes säng för att sätta mig vid hennes dator och kolla en sak först, ser att hon stirrar på min laptop och hör henne säga ngt i stil med detta är inte sant. Min kära laptop spelade musik!!!! Kan ni förklara det för mig? För jag har ingen aning om hur det gick till. Laptopen var inte på viloläge eller dylikt, den var inte igång alls. Den spelade en stund och sen blev det tyst. När jag satte mig och tittade på laptopen lös inga lampor så den var fortf. avstängd. Så snälla kan någon förklara innan jag blir knäpp i skallen?hahaha..

En annan sak som MÅSTE ha med det övernaturliga att göra är att jag har nog fått ngn gast inuti mig. En gast som är hemmafru och hela paketet. hahaha.. Nej men allvar. Shit jag kom på mig själv idag. Jag har ju tjatat om att jag har städat varje dag sen förra veckan. Innan så skulle jag laga mat och gick ut i hallen för att hämta sandaler så upptäckte jag lite sand och grus sen när det var lite folk hemma. Vad gör jag? Jo grabbar tag i sopkvasten och börjar sopa hela hallen och sen in i köket. Jag kom på mig själv att jag fan nästan nyligen satte in dammsugaren. Och lite grus från skor vad fan skadar det. Det är NORMALT... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Vad händer med mig????? Det är liksom så rent det bara kan bli där hemma. Finns verkligen ingenting att städa mer, ingenting att kasta mer, alla kläderna är PERFEKT vikna och sorterade i färgordning, jag tom viket mina trosor, allt allt allt är liksom perfekt, men jag hittar ändå NÅGONTING att städa eller någonting att torka. Det är helt jävla ofattbart.

Idag vaknade jag av en sån jävla huvudvärk att man bara vill gräva ner sig. Skallen vägde fan hundra ton asså. Skulle åkt in till stan o träffat J men orkade verkligen inte röra mig så ont i huvudet jag hade. Han skulle komma på kaffe och klockan är snart åtta men vart är han? haha.. Ovanligt han inte kan hålla tiderna.. Men men..


-Det håller på att lösa sig och det känns så jävla skönt. Allting känns mycket lättare nu. Det tunga jag har gått och burit på ryggen så jävla länge börjar avlasta sig nu. Det hjälper verkligen att inte fundera så mycket på problemen utan hitta en lösning och låt det hända av sig själv. Tänk på allt positivt som kommer hända när allting har löst sig istället. Då kanske jag kan känna att jag är lycklig igen??!!!


image64

Haha vi är alltid sååå jävla normala att det finns liksom inga normalare.. Ehh what?? haha.. Jävlar vilka feta läääppar.. här behövs det inget restylane inte.. hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0