Tomt,Tomt,Tomt,Jätte Tomt

När jag vaknar på morgonen så är det något som saknas, Du saknas bredvid mig.
När jag ska stiga upp och inte orkar så finns inte du där för att få upp mig från sängen.
När jag ska äta frukost så har jag ingen som får mig att smila utan jag tittar rakt in i väggen eller på mina mackor.
När jag ska gå hemifrån finns det ingen som ger mig en puss och säger "Ha en trevlig dag baby".
När jag är på jobb finns det ingen som överraskar mig med söta sms.
När jag ska hem från jobb har jag ingen att längta efter hemma.
När jag sticker till träningen har jag fortfarande ingen att längta hem till.
När jag kommer hem från träningen finns det ingen som pussar mig och säger jag ska in i duschen.
När jag ska laga mat finns det ingen som äter med mig.
När jag ska diska finns det ingen som gör mig sällskap.
När jag ska titta på tv framför soffan finns det ingen som kramar mig och summerar dagen.
När jag somnar på soffan finns det ingen som väcker mig.
När jag ska lägga mig i sängen är det kallt och ingen som värmer mig.
Jag ligger helt ensam i min överdrivet för stora säng och överdrivet för stora täcke, alldeles ENSAM.
Insåg inatt att jag behöver fan inte en för stor säng på 180cm och jag behöver inte ett för stort täcke på 200cm UTAN DIG..



Behöver jag förklara ännu mer hur jävla mkt jag saknar dig? Hur jävla mkt jag vill ha dig här hos mig just nu??
Hur jävla tomt det känns? Hur jävla ensam jag känner mig? Hur jävla mkt jag bara vill glömma allt och börja om på nytt?? Hur jävla mkt jag vill vara lycklig med dig?? Allting vill jag så jävla mkt att det gör ont inombords.


Kommentarer
Postat av: amelie

jo det ser jag :) det är många som har en blogg där man skriver mycket om sig själv som person och så vidare och det kan vara bra för själen, så att säga. i helgen ska jag njuta av min kommande lediga vecka från jobbet, träffa vänner och kanske besökt hbg-festivalen. du själv?

2007-07-25 @ 08:03:41
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Helene

Fint skrivet!

2007-07-26 @ 16:45:24
URL: http://kimberlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0