TisdagsKlubben Bus..

I tisdags var det dags för tisdagsklubbens premiär.. Jag och min andra halva skulle egentligen inte dit.. Men eftersom killarna var sugna så stack vi till malmö iaf.. Helt plötsligt kunde inte killarna följa med för Danne skulle jobba dagen efter..Men efter många om och men så började han senare så dem kunde följa med ut.. Det var såååå jävla dööö roligt.. Helt skadade var vi asså.. Det tråkiga var att man skulle jobba från tolv till nio dagen efter.. Men va fan sånt är livet.. Allt löser sig bara man vill..hahaa.. Konsekvenser man får ta när man vill ut o busa liksom..

Så jävla mkt folk det var ute. Helt jävla knas. Man kunde tro att hela sweeeden är arbetslösa ju. Kön ska vi ju inte ens prata om. Plus att det ösregnade.. Ringde Fille o nästan bölade för ja inte ville stå i kö i regnet.. haha.. han sa ok ok ok sluta skrik jag kommer ner NUUU.. men som vanligt vet inte han vad nu betyder... och när han väl kom så hade det redan löst sig med vip biljetter o dylikt..

Utan att avslöja för mkt så gav den kvällen oss minnen för livet.. Både bra och dåliga.. Träffade på folk som jag aldrig mer i hela mitt liv vill stöta på.. och självklart träffar man på dem när man absolut inte vill och borde.. men men that´s life.. hade kunnat bli värsta slagsmålet men jag hanterade situationen ganska fint.. Jag ignorerade dem så gott jag kunde och ville inte ens titta så det blev ingen fight.. rätt synd men ändå.. Tur jag var smart.. vakterna stod och kollade när vi tjaffsade och hade ja börjat hade ja åkt på det direkt.. även om jag var redlöst onykter så höll jag mig i skinnet och det är jag glad för.. Hade bara skämmt ut mig annars..

Det var den ballaste premiären och den ballaste kvällen ever.. såååå jävla skoj och såå jävla busigt det var.. Minnen som sitter för livet.. Synd bara för jag inte får tala om vad det är.. *S* Denna gången tappade Nikki varken pengar eller mobil.. Lite ovanligt men det är tack vare att min andra halva hade mina saker i hennes väska.. haha..


"Friends 4 life, Fun 4 life, Memories 4 life & Love 4 life"


image41

Home Sweet Home.. Borta Bra Men Hemma Bäst.. =)


Kommentarer
Postat av: n

BOR DU DÄR ? :| DAMN !
ja jobbar på Mist Stockholm ! en smink butik älskling.

2007-07-05 @ 19:23:24
URL: http://nookiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0