Tappade Känslen I Mitt Högra Ben...!!!

Jag och halvan skulle träna tolv. Men när stack vi och tränade jo typ halv fyra. Men men har förstående för hon jobbar natt, från nio på kvällen till sju på morgonen så ville inte väcka henne så lät henne sova. Jag var så himla trött i hela kroppen och ont i ryggen som en jävla gast så var himla seg på gymmet. Men svett o träning blev det i alla fall. Vi kämpade så hårt att mina ben kändes som spagetti när vi skulle gå hem. Haha.. Jag hade verkligen ingen känsel i mitt högra ben. Men det är väl bara bra eller?? Hahaha..

 

Finns en kille som vi har träffat på VARJE gång vi har tränat sen vi började. Det är helt sjukt. Vi kommer till gymmet, tränar i typ 20 minuter så dyker han upp. VARENDA gång har det varit så. Ödet kanske? Hahahha.. Synd han inte är snygg.. *snyfta* Naaah skojjja..

 

Idag har jag faktiskt varit duktig. Jag har tränat och ätit regelbundet.

Efter träningen var jag hungrig som en gnu. Stack hem fort som fan och åt. Sen blev jag lite slö och tittade på tv. Blev sugen på lite godis. Åt LITE godis. Det var verkligen bara typ fyra bitar för hittade inget mer surt eller choklad så struntade i det. Sen åt jag LITE chips. Det var också bara lite faktiskt eftersom dem var så himla starka. *hot hot*
Var så himla choklad sugen blir ju alltid det när jag är deprimerad. Så hittade ett kexchoklad i skafferiet. Stoppade i mig det och sen somnade jag. Haha. Sov i typ en timme sen var det dags att fortsätta städa. Har varit lite onyttig men jag tränade så hårt idag och har inte ätit mkt onyttigt så det är faktiskt helt lagligt. Haha..

 

Imorgon har vi bestämt att vi ska pumpa brösten klockan tolv. Vi får väl se hur d löftet håller..haha.. Huvudsaken är att vi kommer iväg i alla fall.

Är ute efter en ?tant cykel med korg?, någon som vill sälja sin?

Det är så jävla jobbigt att gå till gymmet, det är inte långt men i detta översvämningsvädret har man verkligen ingen lust. Ska man till gymmet och man kollar ut när det ösregnar vill man hellre stanna kvar under täcket i soffan. O sen när solen börjar komma tillbaka så är det skit varmt och svettigt innan man ens har börjat träna. Jag gnäller är aldrig nöjd jag vet. Men jag söker en CYKEL?

Jag är så himla slarvig och dylikt så känner inte att jag vill lägga ut flera tusen på en cykel. En kärringacykel som fungerar duger för mig.

Har ju ägt cyklar i mitt liv men jag sålde ju min som jag fick av pappa sen jag var ?liten?. Tänkte jag hade Sams cykel. Men vad händer inte med den då när jag behöver den. Jo först snor dem min sadel sen snor dem hela min cykel. Sugit eller vad?

 

Cykel Köpes?!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0