Stop Confuse Me Plz...!!!!

Idag fick jag höra något så jävla vackert och klokt. Okey det var på Tv men det har verkligen en mening om man gräver i det. Om du vill ha riktig lycka och vill veta om det är värt det så ska du känna att du verkligen kan offra ALLT för sakens skull. Allting handlar om Karma.

Can you really sacrifice EVERYTHING 4 love?  And my answear is no I can´t.

Det är kanske därför jag alltid har problem med kärleken? Jag innerst inne tror inte på att kärlek existerar för mig, ingenting som blir långvarigt iaf. Jag har alltid varit rädd för att binda mig. Är rädd för att bli sårad. Är rädd för alla kärleksproblem man får se som kompisarna utsätter sig för osv osv. Dessutom har jag alltid sagt att min karriär går före kärleken. Det var antagligen där jag sumpade mitt förhållande med J?? Tre dagar innan tre år sprack det.. Men vi hade mkt mkt mkt mkt problem månaderna innan. Jag har varit så jävla dum, vem har sagt att man inte kan varva? Jag lade verkligen ner all min tid på att bygga upp min karriär och framtid. Tänkte inte på någonting annat än det. Nu i efterhand ångrar jag mig och det är liksom fucking för sent. Det jävla sjuka är att den människan älskar/älskade jag så jävla mkt. Han var/är nog den stora kärleken i mitt liv. Någon som jag aldrig kommer glömma. Det sjukaste av allt är att förhållandet höll i nästan tre år. Och jag har aldrig trott på mig och honom. Det är så jävla sjukt. Trodde aldrig det skulle bli vi. Det blev vi. Trodde aldrig i min vildaste fantasi det skulle hålla mer än några dagar. Det höll. Jag är den stora idioten. Satt och blogga för nån vecka sen om att be, tro och få liksom. Jag vill ha kärlek men jag tror inte på det. Varför kan jag alltid bara ge råd men aldrig lyssna till dom själv?


-Asså jag kan inte förstå detta, det är helt otroligt. Det är otroligt hur mkt en människa kan betyda för någon annan, det är otroligt hur mkt man kan tycka om någon. Jag tycker om dig så mycket att det gör ont. Jag saknar dig så mkt att det gör ont. Jag tänker på dig konstant. När jag ska göra någonting dyker du upp i mina tankar och jag blir helt okoncentrerad och gör fel. Det är exstremt jobbigt att du alltid finns hos mig, vare sig jag vill eller ej. Du försvinner inte. Det är en fläck som inte går att tvätta bort. Just nu vet jag inte ens vart du är eller vad du gör. Är du ens värd allt detta? Det är den stora frågan. Det kan göra hur jävla ont det vill, allting kan bli hur jävla fel som helst. Jag kan fälla hur jävla många tårar som helst, skada mig hur mkt som helst, allting kan gå åt helvete. Bara jag vet en sak. Bara jag VET att det kommer bli bra när du kommer tillbaka och finns hos mig igen. Men just nu är jag så jävla osäker att jag inte vet någonting. Kommer vi att finna en lösning när du kommer hem? Kommer jag någonsin kunna glömma det förflutna? Kommer vi hitta tillbaka och fortsätta där vi slutade? Kommer jag fortf. ha lika starka känslor för dig? Kommer jag fortfarande tänka på dig natt och dag? Kommer såren verkligen att läka med tiden?

Om du bara kommer hem, ordnar sig allting då? Kommer du göra allting bra igen? Kommer du göra mig säker igen? Kommer jag sluta känna mig ensam? Kommer jag känna mig trygg hos dig igen? Kommer jag att vakna med ett leende varje morgon igen?



KOMMER VI ATT VARA LYCKLIGA IGEN????



----------------------------
Some day If I still Love You??
No, I don´t think so

You have hurt me more than once

I won´t let you do that again

Not today, not tomorrow, Never ever again!
--------------------------------------------

You are history now

Sure, I remember our good times

Even though I don´t think and want to forget

I can´t forget

--------------------------------------------

I thought everything was fine between us
Now I realize it was just a lie
You´ve lied to me the entire time
And now you want me back?!?
I just can´t belive you...
-----------------------------------
One day I´ll meet you in person
and tell you how much you have hurt me
Some day....
I hope you will take me in real.

--------------------------

Dedikerad till min kärlek..My bachelor..
(Ge fan i att sno den)


image75

Like the fireball in my heart!!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Scrollade lite snabbt igenom din blogg å såg en bild på dig när du var blond. Du ser ut som jag, asiatisk ut! Hur känns det att vara blond? SEnast jag var blond, var jag hos frisören och blekte mitt hår för att kunna färga det ljusbrunt! Jag ansåg att jag såg förjävligt ful ut i blont hår! Men vissa asiater passar faktiskt i det, eller så har jag vant mig??

2007-07-27 @ 22:01:42
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0