Sommarflörta & Sommarragga & Sommarsnuska=)

Nu är sommaren verkligen här och i och med detta blir alla som tokiga i varandra. Antingen blir man kär i sig själv eller också faller man för någon annan. Det är ett underligt fenomen men det bara är så och har alltid varit så. Kärleken ligger het i sommarluften, men ibland måste man hjälpa till lite på traven.

Är du liksom jag singel så är sommaren ett ypperligt tillfälle att träffa någon. Men det finns vissa metoder i raggningsdjungeln som du absolut inte skall använda dig av. Jag ska här tala om vilka.

Jag sitter och funderar lite på hur raggningsmetoderna sett ut genom tiderna och tänker på neandertalarna och hur de en gång i tiden raggade. Eftersom de inte kunde prata med varandra kunde de förmodligen inte tänka med ord heller. Kom det en snygg neandertalar-pudding gående förbi som körde de säkert med grymtande och apliknande dans. Mycket sexigt. Och om de nu kunde tala var det säkert raggningsrepliker som ?Åh, snygg ryamatta på ryggen, är det ok att jag sätter mig och flätar dig lite där bak?? Idag skulle denna raggningsmetod inte vara speciellt uppskattad.

Två andra raggningsmetoder som inte heller är speciellt uppskattade och som jag blivit utsatt för är: ?Vad är din favoritmat i bamba?? och ?Vill du göra provrörsbefruktning med mig?? Jag måste erkänna att jag inte smälte direkt och deras otroligt korkade val av repliker kom de inte många centimeter med. Så snälla, kom inte med någon gammal klyscha som man som tjej hört 1000 gånger förut.

Kassa raggningsrepliker har vi tyvärr alla blivit utsatta för tyvärr. Om du verkligen inte kommer på något bra så säg sanningen. Att du tycker personen i fråga är skit snygg eller sexig eller vad du nu tycker. Komplimanger får man inte för många av. *Eller jo vissa som lever ovanför molnen får men men=)*

Så... Läs noga nu...

Steg 1: Skapa ögonkontakt, visa intresse, lyssna på tjejen och prata absolut inte bara om dig själv vilket många killar redan vunnit världsmästerskapen i. Dra lite sköna repliker och skrattar tjejen med dig (inte åt dig) är det bara att köra vidare. Och våga vara dig själv. Att spela någon annan, att inte kunna slappna av och att vara för blyg är exempel på några dåliga egenskaper. Ta istället fram dina bästa sidor, var trevlig och glad och våga skämta om dig själv. 

När du väl fångat tjejens intresse, och det är dags för steg 2.

Steg 2:  Det är riktigt viktigt med fungerande kyssteknik. Det mest osexiga som finns är en kille som kör propellern i munnen eller kör ner tungan så långt ner i halsen att man kippar efter luft och blir helt blå i ansiktet. Är du lite osäker på det här med kyssar så köp hem lite tomater att öva dig på innan utgång. En bra kyssare har redan halva inne. Kom ihåg att det ska vara lugna sensuella rörelser. Du ska liksom inte vispa grädde i den andres mun =p. Tungspets mot tungspets är hett. =) Det är där det är som känsligast. *har jag hört* =)

Steg 3: Vi tjejer vill känna oss speciella, så att dra repliker eller antydningar på att du tar med en tjej hem till din säng varje kväll är något som vi absolut inte vill veta. Tjejer vill känna bekräftelse så var inte feg för komplimanger och fina handlingar. Om det var en lyckad säng-session så önskar jag bara ett stort lycka till med sommarflörten, och hoppas att det utvecklar sig till något mer.

Och, kom ihåg, man måste våga för att vinna. = )
Hellre testat och misslyckat än att gå och undra vad som kunde ha hänt eller hur?! Blir du dissad så går dem miste om något och inte du för du är säkert helt underbar.. =))

En sista regel är att vara dig själv och var ärlig. Försök aldrig spela finare än du är eller rikare än du är. För allting visar sig i slutändan och då kan det sluta ganska tråkigt tyvärr. Och om du har mkt pengar så flasha inte för det är så avtändande o skryta liksom. *Peace Out Lovers & Friends*

image43

Följ tipsen under tidiga sommaren - sensommaren kanske du får uppleva på en middagsbordet med din nya kärlek...


- Även om vi just nu inte har några löften för varann och dejtar/träffar andra så betyder det inte att jag inte känner någonting för dig. Fjärilarna för dig uppstod ganska tidigt, lättare sagt första gången jag såg dig. Men jag vet inte vart jag har dig och du vet inte vart du har mig. Så vi båda spelar som om vi inte bryr oss om varandra men innerst inne gör vi det. Så varför ska det behöva vara såhär? Jag vill strunta i alla andra, jag vill ha dig, jag vill att du ska krama mig i soffan om kvällarna, att du ska kalla mig älskling, att jag ska vara den enda för dig, att vi kan erkänna att vi tycker om varandra och att vi tänker på varann ständigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0