Shoppingen..

Asså nu har jag gått för långt.. Jag fottade en del av sakerna jag handlade dem här dagarna.. Dock inte allt för jag kom på mig själv och tänkte va fan jag sysslade med..haha..

Nyligen satt jag och skällde ut en fluga för han/hon/den/det inte låter mig vara ifred.. I need serious help.. and that NOW..

Jajja när jag ändå tagit bilderna kan jag ändå slänga upp dem här..

image50

Äntligen har jag fått HELA min Zebra bikini.. hihi.. Tycker om den såååå mkt.. Blev först lite si och så för att köpa den eftersom trosan ser jääääättehög ut fast det är en S.. Men när jag kom hem och provade den så satt den jääätelågt.. Täcker ju precis muttan så det är perfekt..hahaa.. Låter lite knas men vem fan vill ha trosor upp till midjan?? Dessutom en "jättesnygg" bränna då ju.. Ehh nej tack.. Dessuom knyter man dem vilket bara är perfekt.. Me love knyteband..


image51

Likadant här.. trosorna såg så jävla höga ut så jag ville inte köpa dem men tur jag gjorde det för dem sitter ju skiit najjs.. hihi.. Känns lite ryndaktigt med silver men det är ändå naajs.. Tycker jag.. Sen skiter jag i vad ni tycker..haha..

image52

En jättedålig bild men det är ett silvrigt linne.. Där jag kan ha min silvriga bikiniöverdel till.. Hihi..

image53

En jätte söt gul klänning med sidenknytband.. Fan va jag älskar sidenband.. *Sött*

image54

En kort kort kjol i svart jeans typ.. Som ni ser med dragkedja uppifrån och hela vägen ner.. Och ja man kan få av mig kjolen på d sättet för persikan och halvan har redan provat.. hahaha..

image55

En kort kort kjol igen i vit/silver med lite lite glitterskimmer.. Svårt o förklara..

Fan va tråkigt detta var.. Orkar inte slänga upp mer bilder på kläder.. haha.. usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0