Pumpa Mitt Lååårr..

Hahaha.. Puuumpa Puuuumpa Johanna... Ta iiii liiiite tiiill.. Käänns det nu då? Nej men sääära liiite till..liiite till sååå ja.. hahahaha.. Ehh hm.. Tror ni folk tittade på oss på träningen?? Jo grattis.. haha.. men men.. vem har sagt att träning ska vara tråkigt eller hur?? =))

Har ont i hela min kropp borde egentligen inte träna men det ska ju alltid komma ngt i vägen när jag bestämmer mig för att börja vara duktig så nu skiter jag i det. Tar det lite lugnare istället. Tappade balansen innan och höll på att trilla o slå ihjäl mig. hahaha.. Jag i ett nötskal på gymmet tom. Men men.. Måste ju få nån att skratta iaf.. =))

Vaknade i morse och tänkte sticka och träna men kom på att jag hade lovat att vänta tills Johanna slutade klockan två.

I söndags så krängde vi ju som fan, allt möjligt. Då jag mådde så dåligt efteråt. Helt plötsligt igår så tappade jag aptiten helt. Vaknade och gjorde varma mackor med halvan och gurkan. Och det var det enda jag åt på hela dagen förutom lite chips sen hemma hos gurkan. Hade verkligen ingen aptit och ingen hunger heller. Även om man inte har aptit så brukar man känna hunger men jag kände verkligen ingenting. Ni som känner mig brukar annars veta att jag är konstant sugen på saker och ting.

Men det är pooofff borta helt plötsligt efter i Söndags. Jag kom på att jag inte hade ätit mer än varma mackor när jag pratade med F och han sa att han skulle bara käka och sen ringa upp, då kom jag på shit jag har inte ätit idag. Glömma bort och äta och inte känna hunger gjorde jag innan när jag jobbade jätte mkt men nu kan jag inte skylla på det. Vart är min aptit? Vart är min hunger? I want it back. Snyfta.

Idag när jag vaknade så kände jag heller inte för någonting. Brukar alltid annars vara hungrig en halv timme efter jag har vaknat. Stoppa i mit två knäckebröd innan jag skulle träna. Nu efter träningen brukar jag vara svinhungrig. Men nej jag sitter och kramas med min laptop istället. Fattar inte alltså. Vad är det med mig? Jag måste få tillbaka min aptit. Kommer ju gå upp i vikt av att inte äta. Min kropp kommer ställa sig på svält och spara allt som jag stoppar i mig och allt kommer bli knas..

OHHHH NOOOOO!!! KÖTTBULLEN KOMMER BLI ÄNNU MER KÖTTBULLIGARE.. Snyfta..

Den som hittar min aptit igen får belöning jag lovar..*Smile*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0