Pumpa Brösten..

Äntligen är min Detox över och jag har tom varit duktig och vilat EN HEL DAG. Inte bokstavligen vilat men jag tränade ju inte igår fast jag var döööö sugen.. =))

Var på gymmet innan jag sprang av mig lite energi och lyfte lite skrot.. haha.. kul det låter.. Blev ääääckligt sviiiiittiiiiggg.. Örk.. Men men.. Vem har sagt man ska vara snygg på gymmet och är väl inte där för att visa upp mig.. Ehm.. Finns väl men inte jag/vi iallafall..hehe.. Eller jo jag brukar stå och puta ut med rumpan och brösten och suga in magen när jag springer på bandet.. Osså brukar jag springa i slow motion.. hahahhaah.. Naaaahhh not really..

Idag har jag varit duktig.. Vaknade i morse och åt frukost inom en timme.. Sen åt jag lite nån timme innan träningen och har ätit efter träningen.. inom en timme dessutom..

Jag fattar inte vad som är felet asså.. Varenda gång jag har tränat så tappar jag känseln i mitt högra ben.. Hm.. Tränar jag för hårt?? Neaaahh knappast..eller?? Whats wrong then?? *snyfta*

Kom på en sak.. Det var längesen jag vägde mig.. Har ju inte vägt mig sen jag började blogga om min träning.. *smile* Vågar inte ställa mig på vågen heller.. Det är bra om den fortf. står på samma.. Har knappast gått ner.. Det värsta som kan hända är ju att jag gått upp..hahaha.. Vågar inte.. Neah..väntar en vecka till.. *pustar ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0