Pool & Vin & ChokladBollar.....

Jaaa ffyyyy faaaan säger jag bara om gårdagen. Halvan ringde och sa att hon slutade jobba klockan halv åtta om jag ville hitta på någonting?? Självklart liksom, min älskade. Jag hade liksom tänkt mig kanske film och chilla. Helt plötsligt fick vi för oss att vi skulle bada i poolen och dricka vin? Haha varför inte? Det lät ju suveränt. Förutom att det SPÖREGNA ute. Haha. Men vadå, det sägs ju att det är varmast då i vattnet eller? Hehe.

När hon väl hade slutat så träffades vi allihopa. Hällde upp lite vin, jag gick ut och tittade på poolen och studsmattan och ehhh det verkligen ÖVERSVÄMMMMMNINGS REGNADE..hahaha.. Nej det gjorde det inte alls.. Det var JÄTTE soligt och JÄTTE varmt hos oss.. Det lockade F att komma faktiskt för det regna där .. *ler*
Jag och gurkan var skiiit sugna på negerbullar *förlåt* så jag skulle baka det. Sagt och gjort. Och som alltid. När mattanten Nikki är igång så blir det fööör mkt. Helt plötsligt skulle jag göra kokosflingor. Men dööööö gott var det.. Mumms.. Fyyy fan va vi krängde och blanda allt möjligt, fick såååå jävla ont i magen heeela natten.

Tur det för hade jag hoppat i poolen hade jag fan druknat och sjunkit ner till botten för min mage var så tuuuung..haha.. Dessutom har vi väl redan lärt oss att en kombination av Pool och Sprit är INTE bra för Nikki.. hahaha.. Hmm...


image41


Vem Håller Med Om Att Borta Bra Men Hemma Bäst? Men Å Andra Sidan Vem Har Sagt Att Man Bara Kan Ha Ett Hem? Jag Trivs I Alla Mina Hem. *hihi*



Kommentarer
Postat av: jonna

ja, det är alltid roligt med kommentarer! jag är jonna, vet inte hur jag hittade dig ;p bor i helsingborg, tagit studenten nu i år! :D vem är du själv då? :)

2007-07-24 @ 12:35:20
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0