Ödet?? Ehh Va??

Det var längesen jag kände att jag hatade söndagar, har nog inte känt såhär sen ja jag vet inte hur länge?!
Jobb imorgon och det är ångest till max, iofs det är ganska ok när det är så här tråkigt väder men jag känner ändå att?? Ja jag vet inte. Jag har sån drivkraft inom mig, jag brinner för att göra något, något rejält. Inte sitta på något jävla kontor och göra en massa jobb och tjäna en massa pengar åt någon annan. Fan jag hoppas detta bara är tillfälligt som jag känner sån här ångest för jobbet. Har ju alltid sagt att ja drar när jag inte trivs eller har ångest att gå till jobb. *Katastrof Nikki*

Jag bestämde ju mig här om dagen att jag skulle strunta i Bachelor, kanske inte för all framtid men hela helgen och hela nästa vecka kanske. Så jag tog bort alla hans sms och hans nummer, eftersom ja messade sist och inte han hört av sig sen dess så tänkte jag att hör han inte av sig alls så skiter vi i allting. Det var tungt o jobbigt men fingrarna kunde inte klia eftersom jag inte hade hans nummer. Vad händer då då?? Jo han messar mig när jag MINST anar det. Ödet älskar verkligen att leka med mig. Det är helt sjukt.
Jag tror inte på gud jesus eller dylikt. Men ödet kan jag verkligen inte säga att jag inte tror på?! Mer eller mindre så måste liksom något existera därför världen är som den är?! Ödet har lekt med mig hela livet. Jag tror på att det som är menat är liksom menat, är det menat att det ska hända så kommer det hända förr eller senare hur man än undviker det. Det har ju jag fått smaka på rätt många gånger. Både positivt och negativt liksom. Men å andra sidan så tror jag att vissa saker måste man själv göra för att påverka ödet lite grand. Eller typ skynda på ödet eller hjälpa till eller som jag.. helt enkelt TROTSA ödet.. hahaha..

Jag vet egentligen inte vad jag babblar om?? Jag måste göra ngt åt mig själv asså. Har typ låst in mig själv i lägenheten hela helgen. Har verkligen inte gått ut mer än till balkongen o rökat. Har varit så jävla rastlös att det heter duga. Har mått så jävla dåligt. Hittat en massa onödiga saker att göra. Städat o vänt upp o ner på allting. Har så jävla ont i ryggen att det heter duga där också. Tränat som en jävla gast. Släppt ut mina aggressioner på vikterna på gymmet. Stackars dem om dem nu känner ngt.. Bara letar efter saker som jag kan kasta. Men nu har jag fan kastat allt ja kan kasta. Snart är det tomt. Haha.. Kastade nästan ett splitternytt linne. Va fan tänker jag med liksom.
Eller ja rättare sagt jag tänkte inte alls heter det kanske. Haha.. Det var som i tisdags när vi skulle till tisdagsklubben. Klädde på mig i all hast. Öppnade mina nya leggins som var i två pack. Tog på mig dem snabbt och kastade det andra paret och prislapp o allt sånt skit i en kasse. Sen nu när jag har städat har jag trott att kassen var en soppåse. Så jag har fyllt den med ?skit? och sen kastat den.. Yeaaahh.. Eller inte.. snyfta..

Hela helgen har jag gömt mig i lägenheten. Har inte druckit en droppe sprit på hela veckan, eller jo vänta nu ljög jag var ju ute i tisdags på tisdagsklubben i malmö. Men i alla fall jag har inte druckit en droppe på hela helgen. Och jag förtjänar en stjärna i taket för det. Haha. Hela helgen har varit så himla deprimerande och rutten. Är inne i en såååå mega jobbig depressionsperiod att ja nästan hänger mig själv. Kan sitta o le o skratta o andra sekunden bara gråta floder.

Hur som helst så satt jag och skrev bloggdelen där uppe om ödet och sånt ?skit?. Helt plötsligt dyker det upp en MSN ruta där någon addar mig. Sitter och funderar shit vem är det har inte gett ut min msn. Men visst det hade jag. Igår var jag så rastlös o kunde inte sova så jag klickade rundor och allmänt torr surfade. ?Råkade? hamna på någons blogg som jag tyckte verkade vara intressant så jag läste vidare och upptäckte att personen skrev så jävla vackert. Asså jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig men han formulerar allting så jävla fint helt enkelt. Inget illa men killar brukar inte skriva så mkt och dem är kanske inte dem bästa på att ?skriva fint? och uttrycka sig. Fan attackera inte mig nu. Haha. Men det är faktiskt sant. Har nog aldrig stött på någon tidigare som skriver som han gör. Det sjuka var att han frågade hur hamnade du på min sida av ?misstag?, så sa jag jag vet faktiskt inte?! Så skrev han:
det är väl det som kallas Ödet va..?

Inget speciellt med det och han skojjade ju bara men det sjuka var ju att jag precis satt och skrev i min blogg om ödet och det som står ovan. Helt jävla sjuk i huvudet tycker ni att jag är jag vet. Men va fan just nu är jag ett nervvrak och allt som händer runt omkring mig sätter sig i mitt huvud. Kan inte hjälpa det. Sorry typ.

Hur som helst så har allting varit så jävla ruttet och jag har typ inte skrattat på riktigt sen i tisdags. Tills ja ?mötte? denna strangern. En av dem första sakerna han sa till mig var ?du är ju störd, men jag gillar det?. Hahaha. Oavsett om han menar det eller inte så tar jag alltid det som en komplimang. Dem som känner mig vet varför. Jag är så flippig att det finns inte ens ord för det. Hatar tråkiga människor dem kan som sagt stanna hemma och sticka koftor.. Jag känner inte denna strangern men han gav mig ett leende på läpparna. Ett äkta leende. Inte bara ett leende utan en massa skratt. Det behövde jag verkligen. *tack*
Pratade inte speciellt mkt så och inget seriöst så. Men när saker och ting väl dök upp så kändes det som om ja kunde låta alla grodor hoppa ut från munnen? Jag vet inte? Konstig känsla med en främling. Hahaha. Jag är nog bara allmänt störd idag. Ska sluta dricka redbull och sova för lite. Snart hamnar jag på ngt som jag inte ens vet vad det heter.  Shit va lång bloggen blev. Det jag ville komma fram till var att ja stött (jag menar typ träffa på inte stött som i ragga som ni tror..haha)  på en stranger som verkar vara helt underbar. Hans personlighet verkar hur underbar som helst. Fötterna nere på jorden helt enkelt. Och om jag inte har den turen att han blir min framtidsman kanske jag har lite mindre tur att han blir min vän? Hahahahhaa.. kolla shit klockan är 00.00 och jag är allmänt störd i huvudet. Sitter o bloggar om ngn stranger som jag pratat med typ två ggr och varit allmänt störd med? Hahaha.. han stod ut med mig.. det är alltid någonting.. =))) Men dyker han inte upp fler ggr på msn så vet jag vad som har hänt *BLOCKAD* hahaha

Och ehhh nej ni behöver inte ens fråga vad han har för blogg för jag tänker inte låta er stjäla min framtidsman.. hahaha..
 
Usch.. Kanske dags att kramas med kudden??? Naaaaah? Ska ringa min andra halva hon jobbar ju natt..  


- Det har varit så jävla jobbigt att inte svara tillbaka på ditt meddelande. Men jag höll mig hela dagen och jag ska hålla mig ännu längre. Jag har sett dig inne på msn och jag har inte skrivit. Jag vet egentligen inte vad jag sysslar med. Jag vill egentligen inte göra detta, för jag tycker verkligen om dig. Men jag orkar inte mer. Jag är för psykiskt instabil för allt detta. Jag lägger ner allting nu och fokuserar på mig själv. Jag vill inte men jag måste. Innan jag kan lägga ner tid och energi på någon annan måste  jag först lappa ihop mig själv. Du kom med ditt ?trubbel? vid fel tidpunkt, när jag mår dåligt. Jag tål mkt och kan ta mkt skit. Men allt har en gräns eller hur. Och nu känner jag att jag orkar inte längre. Jag lägger oss vid sidan nu. Fast jag inte vill så måste och bör jag. Det sista jag behöver i mitt liv just nu är någon som får mig att må ännu sämre.
För jag klarar verkligen inte av mer. Tanken på att mista dig är också hemsk. Men det kommer att gå över. För det gör det väl? Eller?



image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0