Nu Var Det Gjort...

Nu är det över för detta året.. Det har både varit överskattat och jävligt roligt samtidigt.. =))

Mmmm jag pratar ju om Båstad/Tennisveckan? Igår kände jag egentligen inte alls för att sticka dit men gjorde det ändå och det är ju absolut ingenting jag ångrar. Hahaha.. Gud så galet det var asså.. Det var ändå bara förnamnet.. haha.. Saknade dock min andra halva där, hon jobbade natt. Snyft.. På det senaste halvåret så var det nog första dagen igår som jag inte festade ihop med henne, vi brukar ju göra allting ihop. Prata varje dag och ses varje dag. Igår såg jag inte ens henne. För när jag var hemma så var hon på bröllop innan hon skulle jobba. Men men ny dag idag och sen ska vi väl ses antar jag??! =))

 

Shiii varför lär jag aldrig mig och tar vara på min tid för?? Fattar inte det.. Asså jag hade liksom hela dagen på mig att göra mig i ordning och fixa allting, men gjorde jag det? Nej precis. Men det var mkt för att jag innerst inne inte kände för att sticka dit. Men efter många om och men så gjorde jag ju det ändå, hade ändå inget bättre för mig hemma. Så jag var ute i sista minuten som vanligt när jag kom på att jag inte bara skulle till Båstad, jag hade ju fan bestämt jag skulle på middag.. Ahhhhh.. Panik till max.. Jag bokstavligen slängde mig i duschen och slängde på mig kläder och smink och hade jag haft en peruk hade jag fan slängt på en sådan också. Visst jag äääälskar mitt långa hår men inte fan när jag har bråttom.. Grrrrrr..

 

Men men.. Fast jag stressar ihjäl mig så brukar det ändå bli bäst så i slutändan.. Allting som är välplanerat brukar dessvärre bli skit för min del.. Middagen var sååå jävla fin och vacker.. Allting var perfekt.. Dukningen var såå fin.. Maten var sååå god.. Vinet var perfekt.. Men dessvärre var det sååååå mkt folk.. Jag som är så folkskygg..haha kanske inte riktigt.. men det var fööör mkt folk.. Antar det är så när man har många syskon o hela paketet..*S* Men det var underbart i alla fall.. och det har jag underbara Jeppe att tacka för så klart..

 

Efter middagen och lite snabbmingel var det dags att bege oss vidare till Båstad. Jag visste inte riktigt vilka det var som skulle dit ju. Helt plötsligt var det ännnuuu mer folk som droppade in.. Ehhh jaha.. Det var liksom.. Jag Jeppe plus tjugo andra som också skulle dit.. Hm.. Kan inte klaga på att vi är för litet sällskap i alla fall.. hahaha.. Väl framme i Båstad skulle jag ju träffa E en snabb runda.. Och va fan är det med folk och stora sällskap?? Haha.. Han ringde mig precis när vi anlände i Båstad.. Jeppe och company skulle göra sitt så jag bad om att bli avsläppt hos E och company så länge.. Jääääävlar vilket vackert hus säger jag bara.. Vill inte ens tänka på hur hans hus i Spanien ser ut.. *Busvisslar* =)))
När jag hade honom i luren frågade jag hur många dem var för det lät som om halva sweeden var där.. Inte alls många säger han.. När jag kommer in trippandes ser jag det är proooopppat med folk.. Kunde ju knappt andas för det var syrebrist..hahaha.. Nejjj.. det var niiice..really niiice.. han var också niiice.. *smile*

 

Efter allt snick snack och mingel och drickande var det dags för Pepes.. Mkt folk?? Jo..Lång kö?? Skojjja.. Men.. V.I.P?? Jaaaa tack..haha.. Ingen kö ingenting.. Niiiice.. Me like..


Hela den underbara kvällen avrundades med mkt nytt trevligt folk, mkt dansande, mkt drickande, mkt skumpasprutande och självklart jordgubbs och melonätande..haha... Det var en magisk kväll helt enkelt, och det har jag två speciella att tacka för!! Den ena har varit speciell i mitt liv länge, den andra är relativt ny och om jag får som jag vill så kommer han stanna läääänge i mitt liv.. *Hålla tummar*

image56



Kommentarer
Postat av: n

ah ska försöka babe :)
han är 19 år , asså libanes haha !
han tog studenten i år.
anyway !
ta hand om dig ,
kram darling

2007-07-15 @ 13:58:19
URL: http://nookiie.blogg.se
Postat av: jonna

så fin bild :)

2007-07-20 @ 16:52:59
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0