MysDag I Malmö...

Idag har vi haft det allmänt mysigt i Malmö... När vi kom fram så sken solen och det blev varmt som bara den.. Hungrig som en häst.. Beställde som vanligt så onödigt mkt mat så jag blev mätt som en gris efteråt..haha.. Sen satte vi oss vid kanalen och myste med en cigg.. Skulle sedan vidare en sväng i stan och bara "kolla" men jo visst.. Vem handlar om inte jag.. Så jävla onödigt.. Hatar mig själv för det.. Vad händer sen då ?? Jo självklart sätter vi oss och fikar.. hihi.. Espresso house som vanligt.. en Vaniljlatte as always.. Naajs Naajs.. =))

Sitter nu med laptopen i knäet och vill så gärna till Tisdagsklubbens Poolparty så vad händer?????
Idag har varit en allmänt konstig dag med konstiga människor.. Tur jag alltid har skoj med min halva ändå... träffade persikan en sväng innan och tog en cigg..

Jag och halvan har varit allmänt störda idag... övermkt energi liksom.. men det är inget ovanligt..

Dagens söta samtal:
N: Är det fint väder i Malmö..??
F: Jaa det är skit varmt men det är lite molnigt ändå..
N: Skiner inte solen då??
F: Nej du har ju inte kommit fram än..
N: haha du är så kass men det var ändå sött.. =))

Dagens konstiga sms:
N: Ska ni komma ner på fika?? Eller är det en snuskhona? Hihi..
(Hundra år senare)
M: Nej vi vill inte, mina kompisar är normala.
Mina tankar: Ehh va?? Jag SKOJJADE bara.. Förlåt mig..

Dagens konstiga MSN:
Idiot: jag vet vad du tror men det är verkligen inte som du tror. är du nöjd nu?

Dagens söta men knasiga sms:
(Vi hade pratat i telefon och F visste inte vad F skulle köpa i present till en tjej som fyller år. Så sa jag köp en dildo, nej hon har många, köp kulor med fjärrkontroll, ja bra idé säger F. Möt upp mig där och leta efter ngt så länge. Nej dem stänger väl sex undrar jag? Ja synd sa F. Sen skickade jag mess och hade liksom bytt samtalsämne men..)
N: Jobbar du på fredag gullet?
F: vet ej men kan ta reda på det till imorgon. Jobbar då =)
N: Ska vi leka annars? Typ på riktigt denna gången? haha.
F: Kunde inte prata så mkt i tele. men du gjorde mig grymt leksugen=) Leker gärna bara (hoppas) jag är ledig på.
N: Haha eh va?? Vad sa jag som var så lockande? Vad menar du med leka? Jag menar umgås o kolla film o kanske kramas=) Hoppas du bara att du är ledig så du kan *censur*. haha. Det krävs isånafall a big diamond darling. haha=)

Ehm.. Vart är världen på väg?? När jag säger leka så menar jag typ umgås och inget annat.. Haha.. Alla sextolkar ju allt man säger.. Hm.. Inte bra.. Sexig värld.. haha..


- Nu har jag verkligen bestämt mig. Jag lägger ner dig på riktigt. Jag orkar verkligen inte mer. Jag har varit så jävla snäll och tagit så jävla mkt skit från dig och låtsas som om ingenting har hänt efteråt. Vi reder inte ens upp det utan skiter i det. Jag känner inte igen mig längre. Varför gör jag så här..?? Jo för jag har redan lämnat mitt hjärta till dig.. Men du har trampat på den gång på gång på gång på gång.. Men nu tar jag tillbaka mitt hjärta och försöker klistra ihop den igen. Du har fått så jävla många chanser men nu får det vara nog. Jag vet inte vad ditt jävla fucking problem är men från och med nu bryr jag mig heller inte. Imorgon när jag vaknar så låtsas jag som att allting bara varit en jävla mardröm. Imorgon ska jag vakna upp till verkligheten och den finns inte du med i. Det spelar ingen roll vad du kommer att säga till mig efter det som har hänt idag. Jag bryr mig inte längre. Ingenting du säger kommer kunna få mig på andra tankar. För nu har jag verkligen fått nog. Dina chanser var slut för längesen men jag ville inte ge upp. Jag försökte alltid hitta en förklaring till allt du gjorde och allt elakt du sa till mig. Men nu hittar jag verkligen ingen utväg längre. Du har verkligen krossat allting vi hade i tio tusen miljoner bitar. Nu ska jag försöka hitta alla bitarna och klistra ihop det. Jag bygger från och med nu min väg utan dig. Oavsett vad du har att säga. Det är över nu!!!!!!

Kommentarer
Postat av: PFX

Alla utmärkelser är bra utmärkelser! (Dagens Idiot? Tackarrrr!) ;)

2007-07-10 @ 23:08:30
URL: http://brokenwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0