Jävla Mördare...

Har varit en jävla mördare idag känns det som. Dödat en massa flugor, tvestjärtar, getingar och damsugat upp en massa döda och torkade flugor som på något konstigt sätt hamnat i hörnor. Måste varit min hund, hon är också en mördare. Hon älskar att döda flugor o getingar o sånt. Tacka gud för hon inte käkar upp dem bara. Jag undrar va fan min hund gör ute asså. Jag dammsuga fan igår och då var det kliniskt rent. Idag såg det ut som om jag inte hade dammsugat på flera år. Skit överallt och stenar överallt. Tror min hund har såna fickor där hon samlar skit i varenda gång hon är ute och skakar av det för hon tycker jag har så mycket tid över. haha.. Ehhh va fan yrar jag om nu då?? hahaha..

Vad har jag gjort idag då?? Lekt städerska i hotpants och sen har jag lekt frisör. Varit sjuuukt varmt idag, ändå har jag inte visat mig ute. Har en sån period just nu, mår inte bra, vill inte träffa folk, vill vara för mig själv, ändå blir jag sjuuukt rastlös och vill inte tänka och bli ledsen så jag hittar på allt möjligt onödigt att göra. Jag tycker fan jag har städat varenda jävla dag nu asså. Springer runt med min dammtrasa och min dammvippa KOOONSTANT. Dammtrasan, dammvippan, dammsugaren och moppen är fan mina nya älskare nu asså, träffar ju dom och rör dom konstant.

Idag vaknade jag som ett solsken men genast blev det ändrat och jag kände mig så off. Fattar inte vad det är med mig asså. När ska den glada Nikki dyka upp igen? Hur som haver. Började städa IGEN. Nu finns det verkligen ingenting mer att städa här hemma asså. Har varit i vart enda hörn. Möblerat om vardagsrummet och fastnade bakom vitrinskåpet i tjugo minuter. Hahaha.. Skulle flytta på vitrinskåpet och det väger fan tooon. Kunde inte flytta på den framifrån för jag ville inte kladda på glaset så flytta den bakifrån och backade mot hörnet där jag skulle ha den. Väl på plats så fastnade den i trägolvet och jag kunde inte röra den en centimeter så där stod jag bakom i tjugo minuter innan jag kunde flytta den och komma fram igen. Kul? Nej inte riktigt.

Idag spikade jag upp tavlorna igen eftersom ja ville byta plats på dom efter möbleringen. Nu är allting perfekt. Tycker jag nu ja. Tills jag blir rastlös och deppig igen och flyttar rundor på allting igen. Ööööö.. Någon som behöver en inredare eller en flyttant eller dylikt? Hitta mig på hitta.se så dyker ja genast upp.. *Snurr*

Sen skulle man vidare från spikar o dammvippor till pensel och färg. Skulle måla mamichullos skalle. Haha. O klippa henne. Nu är hon söööööt.. Precis när jag hade blandat färg till mamichullo så ringde gurkans mamma och ville jag skulle måla hennes skalle också. Efter jag renoverat om mamichullo så tog jag en dusch i min mors vackra badkar. Ehh?? Kan badkar vara vackert? haha.. Sen stack jag ner till gurkans mamma. Gurkan var inte hemma så jag hade myspys med morens hennes.hehe. Vi pratade lite, fikade, rökade och målade henne. Det var naaajs. hehe. Hon är så go o mysig. Jag fick dessutom ett linne av henne. Såååå gulligt.

Dom här senaste dagarna har jag mått sååå himla konstigt. Äter som en jävla gris, blir aldrig mätt, mår illa osv osv. Säg inte jag är gravid för det är jag inte. Tror nog det beror på att jag är deprimerad. Kroppen är konstig. Har verkligen krängt som en jävla gris. Allt möjligt. Heeela tiden, blir liksom aldrig mätt heller. Sen har jag kommit på en dum sluta röka idé ju. Då kränger jag äääännu mer. Har säkert gått upp hundrafemtio kilo eller dylikt.

Imorgon tänkte jag vara duktig och vakna tidigt för att gå till gymmet. Har ju inte varit på humör för att träna. Dessutom har jag sååå himla ont i min rygg att jag knappt kan röra mig. Fattar inte. Måste nog beställa tid hos min läkare och göra en helundersökning för någonting är fel med mig iallafall. Någonting stämmer inte.


-I natt dök du upp i mina tankar igen så jag kunde inte somna. Låg och tänkte på hur allting började och hur allting slutade. Vad som har hänt och vad du har gjort mot mig. Jag vill att allting ska bli bra igen. Jag vill ha dig tillbaka. jag vill det ska vara VI och inte du och jag. Men kommer det verkligen att gå? Kommer det någonsin bli bra? Kommer såren att läka? Jag önskar jag visste, önskar jag hade svaret. Just nu saknar jag dig så otroligt mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag mår inte bra, jag önskar du fanns vid min sida just nu. Men du finns inte. Du är någonstans långt långt borta. Och du vet inte ens hur jag mår. Bryr du dig ens just nu? Finns jag ens i dina tankar? Du finns i mina iallafall.



image60

Ok klaga inte på mig. Dom bilderna jag slänger upp är inga färska bilder, därav vinterdojjorna. haha. Springer väl knappast med såna här dojjor i denna värmen. Jo om man önskar sig fotsvett.. Wihhiieee..Ewwwww!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0