Its Over.. For Real..

Nej nu är allting verkligen över.. För alltid.. Jag lägger allting på hyllan och börjar om från noll.. Det är ju måndag imorron.. Som jag har kommit överrens om med mig själv.. Börja om på nytt och ta nya tag... och det gäller ALLTING.. =))  Heejjj ååå Hååå...

Ska mysa med halvan ikväll.. Hoppas min gurka vill följa med sin morot bara.. hihiih.. Mina älsklingar..


-Oavsett vad du tycker och tänker och säger så älskar jag dig. Du finns i mitt hjärta dag in och dag ut. Men nu orkar jag verkligen inte mer. Jag trodde allting var bra. Tills du ringde mig häromdagen och fick mina sista tårar att falla för dig. Jag har gråtit tillräckligt för dig. Tårkanalen för dig är tom nu. Finns inte mer. Kommer aldrig att producera mer i heller. För nu tar jag nya tag och börjar om på nytt. Jag orkar inte mer. Det finns inte fler chanser. Det finns inget oss längre. Från och med nu är det du och jag. Jag önskar dig Lycka till vad du än kommer göra för beslut i framtiden. Och önskar att du hittar den som du kan vara lycklig med snart!!!!! För innerst inne är du världens goaste och verkligen en drömpojkvän man kan önska sig. Allt positivt man vill ha hos en pojkvän existerar hos dig. Allt negativt man vill slippa hos en pojkvän slipper man hos dig. Du har gett mig många tårfyllda stunder i mitt liv men samtidigt har du gett mig många glädjestunder också. Hade man kunnat spola tillbaka tiden hade jag varit villig att göra vad som helst för det. För det är dig jag tycker om. Det är dig jag vill ha. Det är dig jag vill bygga en väg ihop med. Men någonting gick konstigt på vägen och nu bygger vi varsen väg. Och kommer aldrig mer att mötas.



image62



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0