I Love My Bosssss.....

Just nu älskar jag mitt jobb OCH min chef...hahahaha..
Igår så var jag inte på kontoret pga konferens, fick mail av bossen att jag skulle ringa till kontoret. Höll på att trilla ner från stolen så nervös jag var. Trodde jag hade gjort någonting ju. Haha

En charmig röst som svarade "Tjenare Nikki, Hur mår du idag?"
Jag kommer få sparken tänkte jag..hahaha..
Men neeeej.. Bossen var på braaaaaaaa humör.. Det var soooool igår.. Då älskar alla alla nästan..haha

Bossen ja Jaa du jag har redan semester och det har Jessica och Robert också..(dem som sitter under honom)
Men ni har tyvärr en vecka kvar. Ni jobbar denna veckan också, men jaaa..eftersom du inte var här idag och det bara är fyra dagar kvar.. Sååå vad sägs som att jag sjukanmäler dig, och du får betalt för att soooola, har ju hört det ska bli fint väder igen. Det är ju bara fyra dagar kvar och det händer ändå inte så mkt. Har du några invändningar nikki??

VA FAN SVARAR MAN PÅ DEN FRÅGAN?? NEJ SNÄLLA HERR BOSS JAG VILL HELLRE GÅ TILL JOBB... Hahaha.. Yeah riiight.. Han kanske önska det?? Hm.. Tänk om det var ett test?? ahahahhaa.. Hur som helst så önskade jag booossen trevlig sommar och semester så ses vi igen om tre veckor...Jihaaaaaaaaaaa.... Så nu har Nikki tre veckors semester istället för två.. Och asså nu kan jag göra vad jag vill?? Sola bada?? Aaaaa göötttt.....


I LÖVE MY JOOBBB AND I LÖÖÖÖV MYYY BOOOSS!!!!!


image58

Jag saknar tripp trapp trull.. (Moppan,Milo och Tyson)

Kommentarer
Postat av: Apollonia

aw, samantha där bak.. äkta sötis !

2007-07-17 @ 20:43:43
URL: http://tesoroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0