I Finally Made It...

Wiiiit wwwiiieeeooo.. *busvisslar*

Äntligen har jag gjort det.. Guuud asså.. Har suttit i drygt tre timmar och bara koncentrerat mig på att göra det och få det färdiggjort.. Stängde ner MSN, SÅ INGEN KUNDE SKRIVA, Telefonerna på ljudlös. Jag har dragit ut på skiten i sex månader men nu är det gjort.. Faktiskt lite stolt över mig själv.. hihi.. Men att jag inte kunde gjort det lite tidigare. Så typiskt mig, att jag aldrig lär mig heller. Bättre att göra saker och ting och få det överstökat eller hur. Nej nej. Nikki tänker äsch jag gör det imorgon, alltid samma visa. Fattar inte. Idag fick jag en kick att jag bara måste göra det nu. Så nu är det gjort. Inte hundra procent färdigt för det saknas lite information så kan inte göra klart det. Vill ju jättegärna säga vad det handlar om men det gör jag inte förrän allting är spikat och klart. Blir bara så jävla mkt snack annars. Nåååjjaaa..

Igår bestämde jag mig för en sak. Jag har sagt det länge men nu ska det verkligen hända nånting också. Jag har idag och imorgon på mig att böla, lata mig, slappa, dra ut på saker som ska göras osv osv. Sånt som inte är bra för min livsstil helt enkelt. Från och med måndag är det stora förändringar som skall ske. Och det är verkligen slut på allt skit denna gången.

Det som ska göras ska göras direkt och inte imorgon. Oavsett om jag mår bra eller dåligt så ska det göras. Träna ska det göras VARJE dag. Eller nja lördag och söndag kan vara undantag. Ätas ska det göras regelbundet. Finns mkt som ska förändras, orkar inte printa ner allting. Mitt liv ska få en helt ny vändning iallafall. Trött på att leva i skuggan av mig själv. Jag har gömt mig tillräckligt och mått dåligt av det som hände för sex månader sen. Nu är det slut på det. Jag ska börja leva igen. Jag ska börja om på nytt. Jag ska ställa mig på benen och sätta dom målen i livet som jag vill nå och jag ska nå dom oavsett vad.

Just nu känns det toppen. Jag är bara så rädd att jag ska vara på botten igen. Hela jag är som en berg och dalbana. Jag är så extremt känslig och har varit det på den senaste tiden, det är inte klokt. Det är inte jag. Innan visste jag knappt hur man stavade ordet känslig bara. Jag ska bita ihop helt enkelt. Dom trampade ner mig till botten av botten och där nere har jag legat i ett halvår nu. Men nu är det slut på det. Jag ska sakta men säkert klättra upp igen. Och jag ska komma upp. En vacker dag ska jag stå och titta på dom. Som så känt sen innan. What Goes Around Comes Around.. Sooner or later..

Den som skrattar sist skrattar bäst. Just nu känns det underbart. Dom som finns runtomkring mig idag är dom som verkligen ligger närmast hjärtat, dom som alltid finns där för mig oavsett vad. Dom som inte dömmer mig för mina fel och brister utan älskar det också. Ingen människa är perfekt. Den som skulle vara perfekt är den som redan har begått alla misstagen. Det viktiga är inte felen man gör utan att man lär sig av sina misstag helt enkelt.


En barndomsvän sa något väldigt vackert till mig för några år sedan:
"Nikki du ska inte känna dig som världens största idiot och skämmas. Visst jag kan förstå att du känner så som du gör. Men gör inte det. Den som älskar dig dömmer inte dig. Den som älskar dig älskar dina fel och brister och accepterar det. Jag bryr mig inte. Jag älskar dig och stöttar dina val och steg här i livet. Även om du gör fel så vet jag att du inser det senare och lär dig en läxa av det. Och att du alltid står för dina fel och erkänner dom. Det är det som är det viktigaste eller hur. Det är därför jag älskar dig så jävla mkt och aldrig dömmer dig oavsett vad. Everything has a reason. Och just det valet som du gör för stunden kanske verkar fel i allas ögon men det är rätt i dina ögon, och det visar sig i slutändan varför du gjorde som du gjorde. Det är det som räknas. Jag säger bara det. När jag säger att jag älskar dig så älskar jag hela dig. Jag älskar inte bara dig när du har rätt även när du har fel. Kom alltid ihåg det att jag finns vid din sida när ingen annan gör det för dom inte förstår dig."

Det är en gammal vän som alltid har funnits där för mig oavsett vad och när och hur. Men tyvärr så händer det saker man inte kan förutse och man växer ifrån varandra och glider ifrån varandra pga dom olika livsvalen man gör här i livet. Denna vännen saknar jag så otroligt mycket att det gör ont. Jag önskar vi en dag kan hitta tillbaka till varann igen. För jag älskar henne verkligen så otroligt mycket. Gammal vänskap rostar verkligen aldrig.



Idag svek jag min halva, hon ringde och frågade om vi skulle träna och jag sa NEJ. Fattar ni jag sa NEJ. Haha. Nej men jag var helt inne i det jag höll på med och jag vet att hade jag pausat och stuckit och tränat så hade jag inte orkat fortsätta när jag kom hem. Då hade det bara blivit usch jag ska titta på tv så jag tar det imorgon. Yeah right!
Just nu är jag lite rastlös faktiskt. Nästan så jag skulle börja städa en gång till. Hahaha. Fan det enda jag har gjort hela veckan. Guud asså. Ska bli kul komma tillbaka till jobb och bossen frågar: Nikki vad har du gjort på din semester, du fick till och med en vecka extra ju. Ehh jag var så rastlös och dessutom gav du mig en vecka till så jag städade varje dag. hahaha.. Katastrof..

Så jävla ruttet nästa fredag skulle vi ha flögit till Magaluf ju. Men neeeeej neeej blir ju aldrig som man vill. Först när vi har kollat biljetter just den 27 så har det inte funnits några. När vi på impuls gick in i en resebyrå i Malmö och kollade så fanns det två platser kvar hur stor är chansen liksom. Så vi bokade dom. Allting var helt perfekt. Lidde go kick man fick när man höll biljetterna i handen. Självklart fick ju inte halvan semester den veckan. Liiidde ruttet.. Blääää.. Skulle ju varit jag halvan och tolv sjuka killkompisar ju.. Men nej nej suuuugg... Nåja.. Ödet ville inte helt enkelt. Kolla jag börjar se saker från den ljusa sidan.. Wihiieeeooowww..hahaha..

Nej nu ska jag.. ehhh..Hitta på något????????????? LIKE WHAT?????


image61


Ehh jag vet jag och Johanna är lite onormala. Men man blir ju såååå jävla rastlös på tåget till Malmö alltid ju. Så vi fyller ALLTID mobilen med mongofotton. Hahaha. Snacka om att den apjäveln som snodde min mobil i Malmö hade mycket att titta på. Hoppas du njuter och runkar till bilderna på alla mina killkompisar din idiot.. Åhhhhh..
Saknar min Mobil..*tår i ögat*
Så om du som läser min blogg ser att någon har en Sony Ericsson W880i SVART med en MASSA kort på mig och mina vänner så är det min mobil. Snälla sno tillbaka den då.. *smile* Hade kunnat funka..*=)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0