Gurkan Är Swedens Sexigaste Singel Nummer 147 i Moore.. Check It Out..=) *slick*

Min sura jävla långa gurka är med i Moore.. Hon är så pinsam att jag spyr.. Låter swedens äckliga gubbar runka till henne.. ÖRK..hahahaha.. Nej skojar bara.. Är sååå stolt över henne.. Köra sitt eget race och låta folk snacka.. Who cares liksom.. Det man inte dör av blir man bara starkare över.. Alla valen vi gör här i livet kan inte vara perfekta och rätta.. Men det viktiga är att man ska lära sig av sina misstag eller hur.. Och alla jävla skit snackare där ute.. Snacka ni på för det är det ni lever av eller hur.. Er vardag hade varit så jävla grå och tråkig om ni inte hade oss att prata om.. Vet att det är många av "er" som läser min blogg just nu.. Men ja.. Orkar inte ens slösa fler rader till er inne på min dyrbara blogg.. Wiiiieeeeoooo...

Dagens nyhet är att jag har blivit en P.I.M.P slash M.A.N.A.G.E.R hahaha.. Yeah!!!!! You are pimped by me..


Nej nu ska jag och gurkan parkera rumpan och titta på Honey på kanal 5.. Runka över sexiga Jessica Alba.. hahaa..

*Miiip Miiip*

image42

Gurkan i Moore.. *Slick*


- Även om du inte är ensam hos mig just nu så är DU speciell ändå. Tro det eller ej!

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Tack gumman för dem orden :) Dem värmde verkligen ska du veta! Du är helt underbar som finns vid min sida. Love you!!

2007-07-05 @ 23:21:45
URL: http://www.binelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0