Goddagens..

Klockan är just nu tjugo över tio.. Det ösregnar och åskar och blixtrar.. Kan det bli härligare?? Ska nog ta ett dopp i poolen sen... Vad hände igår då?? Tisdagsklubbens Poolparty?? Jajjamen vad annars.. Hade blivit förvånad annars ju.. hahaha.. Har ju typ knappt sovit någonting alls.. Så jag förstår inte vart jag får all min energi ifrån???? Jag sover ju nästan aldrig.. Lägger mig sent och vaknar tidigt.. Borde vara en död lax dygnet runt.. Men nej nej någon tyckte jag borde få medicinering för min energi så jag borde lugna ner mig och inte spränga någonting inuti mig.. Fan va det lät läskigt.. Någonting INUTI mig.. bläää...

När somnade kära Nikki idag då?? Ehm.. Fem kanske?? Och vaknade sju?? Skulle sticka o träna med halvan men eftersom det blixtrade och sånt roligt så bestämde jag mig för att ligga kvar en halv timme till och bara mysa med mina kuddar och mitt mega duntäcke som jag hatar så mkt just nu.. Hatar min dubbelsäng också, för den är tom på andra sidan. Det är så fruktansvärt kallt att råka rulla över på den andra tomma sidan mitt i natten.. Jag hatar det jag verkligen hatar det..

Saknar tiden då jag kunde rulla o vrida o vända hur jag än ville utan att vara rädd att trilla ner eller att det skulle vara kallt. Höll jag på att rulla ner så fångade du mig.. Frös jag så värmde du mig.. Vad händer nu då?? Rullar jag för mkt så trillar jag ner.. Fryser jag så kryper jag ihop ensam.. Detta känns inte bra.. I miss..The old times..

Igår i bloggens all hast så hann inte fingrarna med hjärnan riktigt.. Ja bytte plats på "Dagens" grejjorna.. Skulle skriva idiot på ett visst ställe men det hamnade på ett visst annat ställe.. när jag läste igenom det så orkade ja faktiskt inte ändra för jag hade redan slängt upp bloggen.. men jag tänkte att ja ville han skulle läsa o kommentera det.. och jag fick som jag ville...*ler* Men Dagens (går)dagens konstiga msn är faktiskt ingen idiot.. tvärtom.. han är hur underbar som helst.. fast ja inte.. jajja skit samma.. har inte riktigt tid o gå in på det just nu..ska på möte klockan två och har massor att göra innan dess och jag sitter fortf. o grovhånglar med datorn..guuud Nikki... Hur som helst.. Idioten skulle faktiskt dagens konstiga sms ha.. och inte bara igår..han är idiot på heltid.. men men..

Gotta go..!!!!!



- Igår bestämde jag mig som sagt att idag när jag vaknar skulle verkligen allting vara en mardröm. Att du inte längre skulle existera hos mig. Det läskiga är att dem knappt tre timmarna jag sov i natt.. Drömde jag om dig.. Om det var en mardröm för dig vet jag inte.. men det var en mardröm för mig iallafall.. Jag grät floder.. Jag grät så mkt att kudden var genomvåt när jag vaknade.. Jag kan inte riktigt i detaljer säga vad som hände i min dröm.. Men allting var liksom mer eller mindre att du inte kunde bestämma dig.. Du var som du alltid brukar vara i verkligheten med andra ord.. Pratar i gåtor.. Säger och gör elaka saker som du sen ångrar jag vill ta tillbaka.. I min dröm skulle du först lämna mig och vi skulle göra slut pga omständigheterna.. När jag skulle packa mina saker och gå så började du packa upp mina saker och säger skit samma vi börjar om.. Vi skulle laga romantisk middag hemma när jag väl hade börjat sa du skit samma jag ska ut o äta med polarna.. Vi skulle kolla film o mysa.. När jag kom hem från jobb satt du med någon annan.. När vi skulle ha sex så sa du helt plötsligt att du inte ville vara med mig.. Allting var överdrivet och vredet.. Men i sanningens ögonblick så är det verkligen en sån du har varit. Inte exakt dem här sakerna kanske men du har verkligen kört dubbelmoral. Jag saknar dig redan fruktansvärt mkt och det gör så jävla ont att tänka på det. Jag är rädd att jag kommer trilla tillbaka. Men jag måste hålla mig i skinnet och påminna mig själv om hur jag mådde och fortf. mår och kommer må ett tag framöver.  Säga en sak och mena en annan sak fungerar verkligen inte. Jag är ingen tankeläsare.  Du kan inte säga att du inte vill träffa mig när du innerst inne vill. Hur ska jag kunna veta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0