Fortf. Ingen Känsel Efter Träningen..

Asså jag förstår verkligen inte vad som är felet? Något fel måste det vara iallafall.. Jag har ingen känsel på mitt högra ben efter varje träning??? När jag ska gå hem känns det som jag går med ett ben.. Hur skönt är det?? Ehh inte alls skönt kan jag ju tala om..

Igår när vi kom till gymmet så var det jätte mkt folk.. Skit jobbigt.. Har ju alltid varit lugnt när vi har varit o tränat.. Prickat in dem rätta tiderna.. Men igår.. Fyyy satan va folk.. Men men.. Dem rann iväg ganska fort så sen var det lugnt igen.. hihi..

Det är ganska kul när man råkar blicka förbi på folk som tränar.. Inte för vi är några jävla tränings experter.. Men jag syftar på "småkillarna" som knappt fått hår på snoppen..hahaha.. dem tar så här skiiiit mkt vikter.. Så när dem ska lyfta någonting eller överhuvudtaget göra ngt så blir man ju nästan rädd att dem ska skita på sig när man kollar på deras miner..haha.. sen orkar dem kanske fem lyft max.. är det lönt?? Nej nu ska jag sluta vara så jävla elak...

Har faktiskt varit duktig.. Ätit bra och tränat relativt bra. Träningen hade kunnat vara bättre men men.. Det går uppför iaf och inte nerför.. =) Min andra halva är rädd att vi ska bli såna biffar.. hahaha.. kul det låter.. för er som vet.. man måste ju förbränna innan man börjar bygga så det är nog inga problem det närmsta året..haha.. Alla som "känner och märker skillnad" när dem precis har börjat träna.. Sorry men det är bara inbildning.. det syns inte så fort.. =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0