Forever Love...

Första gången jag såg dig så visste jag direkt vad jag kände. Fjärilarna flög rundor i min mage. Varje gång jag tänkte på dig så fick jag en kick i hela kroppen. När tårarna vill ner för kinden så lägger jag tankarna på dig och då drar du upp mina smilegropar. Just  nu är jag så lycklig med dig, samtidigt som jag vet att detta inte håller för evigt så vill jag tro att det håller för evigt.

Jag vill ha dig här och nu
Jag vill känna din underbara kropp tätt emot min varje morgon jag vaknar och varje natt jag ska sova
Jag vill du ska nanna mig till sömns
Jag vill ligga sked med dig o känna mig trygg
Jag vill känna dina mjuka läppar emot mina
Jag vill höra dig säga älskling
Jag vill höra dig säga jag älskar dig
Jag vill låna din axel när jag behöver gråta o andas ut för världen är orättvis
Jag vill att vi ska flytta ihop och göra allting ihop
Jag önskar jag kunde vara med dig 24 timmar om dygnet o inte behöva göra ngt annat
Jag vill göra kärleksbarn med dig
Jag vill visa för hela världen hur fin du är och att du bara är min.. att du innerst inne bara älskar mig

Jag vet att man inte kan få allt här i världen.. Och just nu är vår relation så jävla jobbig.. Men som sagt jag tror på att efter regn så kommer alltid solen.. en dag.. en dag kommer vi också kunna vara lyckliga som alla andra..

Men innan dess behöver jag nog terapi för jag är sååååå jävla rastlös att jag dööörrr...hahahahahhahahahahha..
O du gurkan jag vet att du tänder på min man.. Hands off biatch... *Puss*


image44



*~*Forever Love*~*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0