Fettförbränning På Hög Nivå...

Väntar på att min andra halva ska ringa mig så vi kan sticka till gymet. Drygt om det börjat ösregna igen som vanligt. Har inte tränat så intensivt som jag lovat mig själv att göra pga jobbet. Har legat lite på latsidan och mår dåligt över det. Men jag har ändå gjort så gott jag kan. Inte tränat varje dag som jag bestämde mig för men det kom liksom saker i vägen hela tiden. Det är en dålig ursäkt jag vet men det är faktiskt sant. Det dök upp saker hela tiden. Sen har jag varit lite nere och när jag är förbannad o deppig o sticker till gymet så tränar ja mig själv medvetslös.

Men det allra viktigaste är att jag har försökt äta regelbundet så gott jag kan. Lite jobbigt pga jobbet o så.. men men det går.. sen har jag tränat.. inte varje dag men jag har tränat..

Ställde mig på vågen idag och den står på 68.. Wiiieee... Från 76 till 70 och nu 68.. det går åt rätt håll iaf.. =))
men det kan ju knappast bero på att jag tränat intensivt för det har jag inte.. dessutom har jag festat som en gast mitt i veckan också..
Sanningen är nog den att intensiv s** och intensiv träning fungerar lika bra.. Trodde inte på det men nu har vi det bevisat..hahaha..

men som sagt jag skiter i vad vågen visar.. vill ha tillbaka min gamla mage..och bort med mina stora armar..grrr

Gymet nästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0