Detox Dag Nummer Två...

Igår var ju min Detox dag nummer två. Den kändes helt underbar faktiskt. Jag känner mig verkligen mkt piggare och det är verkligen inte bara som jag tror. Asså kroppen är ju utmattad pga att den driver ut så mkt vätska. Men man känner sig fräschare och piggare på ett annat sätt.

 

När jag vaknade igår blev det hett vatten med citron.

 

Frukost gjorde jag en juice innehållandes ja konstiga saker. Den smakade faktiskt helt ok. Trodde den skulle vara riktigt äcklig med tanke på ingredienserna. Men den gick faktiskt att dricka utan att jag klöktes.

 

Lunch hade jag en smoothie som innehöll typ färska ananas, björnbär och jordgubbar plus dem andra konstiga sakerna. Tror ni den var god. Det var fan bara förnamnet. Färgerna var riktigt niiice.

 

Ångrar mig att jag inte har fottat mina verk ju. *snyfta*

 

Mellanmål hade jag samma som lunchen för den var så jävla god.

 

Kvällsmålet slarvade jag med. Var ju på middag.. =/// Men vad skulle jag ha gjort liksom??

 

Sen blev det ju alkohol i Båstad.. Fyyyyy mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0