Detox Dag Nummer Tre..

I Söndags var det min sista Detox dag.. Jag kände mig verkligen helt slut i hela kroppen.. Samtidigt som det var skönt på något sätt? Jag känner redan skillnad på min hud, som har blivit så kass pga värmen och klibbet. Det börjar sakta sakta bli lite bättre. Min kropp är inte lika torr längre, jag brukar ju vara ormen själv.

Asså allt detta kan låta som överdrivet att man känner ngt efter tre dagar men gör man det rätt så blir det verkligen skillnad tro mig. Ändå slarvade jag lite för jag var ute och festa i Båstad ju.

Jag var så trött på att mecka juicer så jag gjorde bara smoothisar hela dagen.. Mumsigt var det.. Passade bra till värmen också.. Iskalla..Mmmm..Testade en med ananas, blåbär och björnbär. Den var god men anansen gjorde den lite mesig tyckte jag..Vet inte riktigt.. Mesig smak..

Kom på en sak att allt jag skrivit ner är bara information. Jag har liksom inte skrivit ner riktiga recept på det jag verkligen har ätit/druckit. Så försöker ni göra en smoothie på bara ananas och blåbär och björnbär blir det varken smoothie eller en detox smoothie..=)) Hoppas det inte blivit missförstånd så någon har provat iallafall..*ler*

Hur som helst.. Nu är min Detox kur över för ett tag iallafall.. Känns faktiskt lite sorgligt för det var rätt kul o mecka.. Neah.. Skönt att det är över så jag kan träna igen.. Saknat träningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0