Detox Dag Nummer Ett..

Som jag nämnde innan så var min första detox dag igår.. Jag vaknade på morgonen drack ett glas hett vatten med citron. Sen gick jag ner till Ica för att inhandla det jag behöver.

Sen gick och gjorde min Juice. Som blev så jääävla snygg. Röd var det. Likna en drink faktskt. =) Smakade den och fick en massa konstiga grimaser. Haha. Stoppade i massa is för att sedan köra mixern på max. Hällde upp det fint i ett fint glas för jag fick för mig det skulle smaka bättre. Och tro mig. Det gjorde den. Okey det var väl inte pga glaset utan mer för isen så den blev kall o så. Det var min frukost..

 

Till Lunch så blev det en Smothiee innehållande typ blåbär, björnbär och resten av ingredienserna. Den var faktiskt mega god..

 

Mellanmål hade jag en annan Smoothie innehållande typ hallon, jordgubbar och resten av dem andra konstiga sakerna. Den var också mega god. Lite syrlig dock. Och socker är ju ABSOLUT FÖRBJUDET. Men jag älskar å andra sidan sura saker så det var liksom inga problem. Men eftersom magen bara innehöll vätska så var den lite mer känslig. Men men den slank ner. Efter den så gick jag och lade mig på soffan och kände att huvudet började värka lite. Trodde det var inbillning så jag fortsatte kolla på tv. Sen blev det bara värre o värre så jag blundade och somnade i soffan. Hade lovat gurkan o möta henne kvart över fyra men då sov jag så jävla gott. Haha. Sen ringde hon mig och jag vaknade av att det kändes som om huvudet vägde tusen miljoner kilo. Gick hem till henne och hon gav mig en fet kanna med vatten. Haha. Awww sötisen min.. Jag såg helt sönder ut verkligen. Haha

 

Jag stack hem från gurkan för att jag skulle duscha men innandess så gjorde jag samma Juice som jag drack på morgonen. Efter jag hade duschat var jag som bekant mega hungrig och jag hade verkligen ingen energi kvar. Allting var helt helt snurrigt och det kändes som om jag behövde åka pling plong taxi så jag var tvungen att ta en bit mat och det var då vi käkade fullkornspizza. Så jag lyckades utan att synda i alla fall.. =)) det var en nyttig pizza med färska grönsaker o sånt. Stolt.. =)))

 

Asså jag kan ju säga som så att igår så som jag mådde, hade verkligen ingen lust att fortsätta. Men eftersom jag har gjort detta innan så visste jag att det skulle gå över och då skulle allt vara perfekt. Men första dagen är riktig illa kan jag tala om.

 

Det perfekta och ultimata hade varit om man har någon som tar hand om en. Bokstavligen tar hand om en. Så man inte behöver resa på sig så mkt för allting snurrar verkligen. Och desto mer man rör på sig desto mer krafter försvinner och man mår ännu sämre.

Förra året jag gjorde detta en hel vecka tog min älskade Jeppe hand om mig när vi var tillsammans. Skojjade med honom för några dagar sen att jag skulle köra detta igen och fråga om han kunde ta hand om mig.

Fick svaret:

?Nikki i helvete heller. Du jag ska säga dig att det var första och sista gången. Inte för att du var krävande och jobbig utan du var sååå jävla otrevlig och rent ut sagt en jävla bitch. Jag vet att det var pga den jävla detoxen och du var inte dig själv. Men fy fan va jag fick stå ut. Kommer du ihåg när jag fick rött vin på skjortan och popcorn skålen på huvudet? Jag älskar dig och gör allt för dig men aldrig det igen?

 

Hahahaha.. Jag sa ju att man blir inte riktigt sig själv om allting går som det ska.. =)) Man blir såååå utmattad att allting är pest o pina.. Röd vinet och popcornen har han faktiskt sig själv o skylla lite granna. Vi skulle kolla på film. Och jag får ju varken äta popcorn eller dricka röd vin. Vad händer. Jo kära J går och poppar popcorn och häller upp ett jätte gott rödvin mitt framför näsan på mig. Och har popcorn skålen på min mage. Hahaha. Han drog sin egen lott för vid de laget hade han redan märkt hur otålig jag var. =))

 

Hur som helst.. Igår var jag väldigt duktig. Förutom två STORA fel.. Jag drack alkohol på kvällen och jag sov inte mer än två och en halv timme.. Man MÅSTE sova minst åtta timmar.

Och ingen jävla alkohol. JÄVLA BÅSTAD SÄGER JAG BARA!!!!!*snyfta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0