Depressionstider på gång..

Jobbat som en gnu hela veckan och sovit dåligt.. Så har varit dödstrött varje dag men ändå inte kunnat sova när jag väl har kommit hem.. Tänkt på honom varje dag och varje natt.. Han är den första och den sista jag tänker på varenda jävla dag.. Och det är så jävla jobbigt.. Speciellt nu när man har fått reda på en massa saker.. Iofs vet jag inte om det är sant.. Jag verkligen ber till gud att det inte är sant.. För då vet jag verkligen inte vart jag tar vägen asså.. är allt detta som händer mig straff för vad jag har gjort mot folk innan??
Ok jag har inte varit en ängel.. Men saken är den att jag har aldrig varit otrogen.. Jag har aldrig ljögit.. Jag har alltid sagt som det är.. När frågan väl dyker upp har jag varit ärlig och sagt att jag är ingen seriös tjej som vill ha förhållande och stadga mig!!! Jag sticker inte under stolen med det.. Så vad är det jag straffas för?? Att jag "lekt" med känslor?? Jag kan ju inte hjälpa att folk får känslor för mig och sen blir sårade!! Jag talar ju om från början att jag är ingen förhållande tjej.. Vad mer kan jag göra??

Denna helgen har varit en riktig skit helg.. Jag och min andra halva stack till malmö som vanligt och skulle festa.. Vi var hemma hos min bachelor.. allting var så underbart och perfekt.. tills allting blev för mkt.. efter jag fick ett samtal i mobilen blev ja på dåligt humör och vi bråkade som fan.. sen bråkade vi ännu mer och allting blev bara värre och värre.. innan jag skulle in på nattklubben bråkade vi och jag grät som fan.. folk blir sentimentala på fyllan och gråter hur som helst men när jag gråter på fyllan så är det på riktigt.. just den kvällen märkte jag verkligen vad jag har utvecklat för honom på så kort tid.. och vad jag kommer kunna utveckla för honom... men om det jag fått reda på idag verkligen är sant då kommer jag springa och gömma mig...
Vad är allt detta som händer för nånting egentligen?? jag skulle inte träffa ngn på ett jättebra tag.. jag skulle inte göra nånting.. jag skulle inte utveckla nånting.. jag är inte redo.. jag är inte redo att bli sårad igen... jag har mått så jävla dåligt hela helgen.. haft sån ångest och mått så illa pga det.. jag visste det var någonting som låg i luften och har legat i luften hela veckan..pang boom så bråkade vi som fan och han bad mig dra åt helvete för gott.. pga en sån skit sak?? är det värt det?? allt har en mening sägs det ju.. meningen är kanske att jag ska dra för om detta som jag fått reda på verkligen sant så kommer jag dra oavsett om han vill det eller ej..

Utgången i helgen var bara katastrof.. Massa bråk o tjaffs..Plus jag tappade min älskade mobil som är typ två veckor gammal.. vadå surt liksom.. Så mina kära vänner som läser detta.. Om ni fått skumma sms och samtal så är det inte jag på fyllan utan idioten som hittat min telefon.. och han/hon/den/det kommer bli påkörd tio ggr och plågas till döds..




"Everything happends for a reason"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0