DepressionsAttack..!!!

Här sitter jag helt ensam med min kära laptop. Det var längesen jag satt och surfade ensam. Sitter alltid antingen på kontoret och är det för nöjes skull så sitter jag och surfar med gurkan. Känner mig så jävla deprimerad. Jag har verkligen problem med att vara ensam, egentligen har jag inte problem med att vara ensam men när jag inte är ensam försöker jag inte tänka på mina problem och bekymmer utan drar på ett leende, som jag nämnde innan egentligen är falskt.

 

Har varit jätte duktig och städat hela mitt rum. Verkligen gått igenom allting, och verkligen kastat allt jag inte behöver. Typ en massa gamla räkningar och en massa gamla papper och allt annat onödigt som man sparat. Flera kassar med skräp fick jag ihop. Hittade en massa cd skivor med fotton som jag stoppade i laptopen och kollade på. Tårarna rann ner så det heter duga. Hittade en massa bilder på Alex o Kristina o Chico. (Brorsson och Brors Sambo och Bror) För er som vet så har vi ju inte kontakt längre och för er som inte vet är det skit samma. Saknar Alex så otroligt mkt. Han är ett år och en månad typ. Har missat hela hans uppväxt och kommer antagligen missa hela hans liv. Han var mitt allt. Den dagen han föddes förändrade han så mkt i min värld. Varje gång jag hade det tufft och kom hem och fick se hans skratt och glädjen av att se mig, allting kändes mkt lättare och jag fick återigen kraften att kämpa vidare med mitt liv. Men nu är allt bara ett minne blott.

 

Allting är så super mega tungt just nu. Ingenting är som det ska liksom. När ska allting bli bra igen?? Eller börja i alla fall?? Om det verkligen fanns ett förra liv måste jag ha varit en riktig jävel därför jag får mitt straff detta livet.

 

Skickade meddelande till Bachelor men han har inte svarat mig. Och det är så jävla surt för han svarar alltid direkt. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra med honom? Kan någon ge mig ett bra råd? Eller ett ruttet råd? Först ska vi skita i allting, sen ska vi inte skita i allting, sen skiter jag i det, då börjar han öppna sig lite och säga att han tycker om mig men är förvirrad och osäker pga omständigheterna och för jag är som jag är, då börjar vi om på nytt, och nu är han knäpptyst och vi är tillbaka på ruta ett???

 

Vadå jag är som jag är?? För jag är ute och festar med polarna så mkt?? För jag är ute mitt i veckan?? Men jag sköter ändå mitt jobb. För jag har så många killkompisar?? För jag pratar så ofta med mina killkompisar?? Är hela jag fel då asså?? Varför vill han ha MIG då då?? Om jag ändrar på ALLTING och gör exakt som han vill, vill han öppna sig mer för mig då?? Vill han berätta vad som gömmer sig i hans tankar då?? Kan vi börja om från början och ha det bra igen då?? Om han får exakt som han vill blir det nog perfekt va?? NEJ DET BLIR DET INTE! Absolut inte.. Aldrig.. För ändrar jag på mig för hans skull är det inte jag längre, då är det inte mig han vill ha utan den tjejen jag skulle bli är en tjej han har målat upp. Då drar JAG!!!

 

-Du anar inte så mkt jag tycker om dig redan. Du har redan vänt upp och ner på min värld. Tårarna som faller pga dig är inte meningslösa, dem har bevisat för mig att du verkligen betyder ngt för mig. Det är inga falska fjärilar i magen. Jag hade kunnat göra allt för att allting ska bli bra, för att du ska bli säker på oss. Men jag vägrar ändra min personlighet för att du vill det. Den dagen du lärde känna mig visste du exakt hur jag var. Då var det inga problem, varför är det ett så stort problem just nu? Varför gömmer du dig för mig?? Är jag verkligen så skrämmande? Eller gömmer du dina känslor för mig? Jag är inte ute efter att skada dig på ngt sätt, jag leker inte längre, är trött på att leka rundor, jag menar vartenda ord jag säger till dig. Springer inte rundor och säger saker jag inte menar.
Seriöst och ärligt. Svart eller vitt inget grått, det har jag talat om för dig från första dagen.


image45

Förlåt för att jag är som jag är, därför jag gör dig osäker och förvirrad. Förlåt för att jag är jag liksom.


image46

Ska mitt hjärta bli krossat igen?? Jag har hittat riktig kärlek två ggr i mitt liv. Den ena gången blev väldigt lyckad. Denna gången är bara åt helvete. Ska det vara såhär??


Kommentarer
Postat av: n

awe gumman =/ stackarn !
ja finns här om du vill tala ut med mig älsk.
de är bara att öppna ditt hjärta & ja lyssnar.
& tack ska du ha , du är också jätte söt.
Ja bor i Jönköping , dudå?
Kram & Godnatt

2007-07-09 @ 00:17:39
URL: http://nookiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0