CupCakes Två På Natten..

Jajjamensannnnnnn Nikkilicious bakar cupcakes två på natten.. Till det vanliga så är ju jag rätt onormal så vad spelar det för roll.. hahaha.. Till er som inte vet.. Cupcakes är som muffins men på amerikanskt vis.. Med smakfyllning ovanpå osv.. Skiiiit goda...

Jag ääääääälskar cupcakes som finns på köpcentret i Stockholm.. Sushi och cupcakes är ett måste äta när jag är i stockholm.. fan va jag saknar det nu..snyft... Bara man kollar på dom så dregglar man ju.. Kokos.. Vit choklad.. muuuuums.. alla möjliga smaker finns.. *sakna*

Iallafall.. Igår kväll vid halv tolv ringde gurkan och fråga om jag hade duschat än för jag skulle hjälpa henne med en sak. Och som vanligt så fastnar jag alltid nånstans och ska göra nånting annat när jag har bestämt mig för att göra en sak.. Fan jag låter mer och mer som F.. Detta är inte bra.. För jag stör mig som fan på honom.. Att han alltid säger han ska göra en sak men gör något annat för han fastnar..haha.. Nåååja..

Hur som helst ja kunde inte hjälpa gurkan för jag skulle duscha och sen försöka lägga mig "tidigt" för jag skulle upp tidigt och fixa några saker med J.. Men när jag kom ut ur duschen halv ett så var jag pigg som en lärka.. Inget ovanligt.. Kunde inte sova så jag ringde knasen F för att höra vad han/dom gjorde. Misstänkte ju att han var ute.. Inte fel hade jag heller..

En del av samtalet:
F: Hallåååå baby hur är läget??
N: Jo det är underbart. Är du onykter vad gör du?
F: Nej jag är inte onykter jag festar lite bara. Är du i Malmö.
N: Nej det är jag inte, tar det lugnt. Är dock rastlös.
F: Vadå tar det lugnt det är fan lördag.??
N: Lördag??
F: Jaaaaaa??
N: Nej det är Onsdag..
F: Hm.. Ja men skit samma.. Lill lördag då.. Kom hit med dig vad har hänt med dig??
N: Shit vadå inte full du bara mumlar ju.. haha..


Mitt i samtalet så blev jag ju sjuuukt sugen på cupcakes så jag ställde mig i hotpants och förkläde och bakade två på natten.. Och jag som alltid ska överdriva gjorde trippelsats så jag höll på till typ halv fyra fyra..hahaha..
Gott var det iallafall.. Känns som om jag börjar få min aptit tillbaka.. Jihaaaaaaaaaaaaaa

Men nu har jag sååå ont i magen att jag inte alls orkar tänka på mat..Snyfta.. Grannen sysslar med ngt skumt.. Spelar musik så det hörs till månen och dunkar som om dom har boxningsmatch eller håller på att slå ihjäl varann med möblerna..Störigt när man inte mår bra?? jooo tack...

image72



image74


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0